Lapset mukaan asuntoa katsomaan?

Ei aina

Älä ota lapsia talonnäyttöihin, jos siellä vielä asuu edellinen asukas. Luulisi olevan itsestään selvää, ettei toisen kotiin viedä lapsilaumaa häärimään. Tyhjillään olevaa asuntoa katsomaan voi lapset jo viedäkin.
Meillä kävi taloa katsomassa perhe, jossa isä, äiti ja kolme alle kouluikäistä lasta. Kotimme ei ole enää kovinkaan lapsiystävällinen, sillä omat lapset ovat jo aikuisia eikä lapsenlapsia vielä ole. Itse olin näytön ajan ulkona kahden koheltavan koiramme kanssa, välittäjä sisällä asunnonhakijoiden kanssa. Kun tilaisuus oli ohi ja tulin sisälle, huomasin että läppäri oli eri paikassa ja sen kansi/näyttö apposen auki, kynttilänjalat sikinsokin pöydällä ja pöytälamppu eri kohdassa kuin missä se yleensä on. Lapset olivat ilmeisesti saaneet sen vaappuvan pöydän, jolla kaikki nuo tavarat olivat olleet, kaatumaan, sillä sen kansi ei ole kovin tukevasti kiinni. Se kestää kyllä aikuisen käyttöä, sillä aikuinen ei yleensä käy maate sen päälle tai muuta vastaavaa, mutta lapsi saattaa yrittää kiivetä päälle koskemaan jotain kiinnostavaa tavaraa tms. Sehän on luonnollista, sillä lapset ovat uteliaita, mutta VANHEMPIEN PITÄÄ VALVOA JA OHJATA LAPSIAAN ja kieltää ja neuvoa tarvittaessa! Toisten kodeissa ei kerta kaikkiaan saa antaa tehdä mitä tahansa!
Hyvät vanhemmat, miettikää minne lapset voi turvallisesti ottaa mukaan, ottakaa huomioon myös muiden ihmisten tunteet eikä aina vain se oma napa tärkein.

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loyter

      Noh, oliko tässä jotain vakavaa sattunut? Pari tavaraa vaihtoi paikkaansa, hui!

      Minä en ottaisi lapsia mukaan ihan sen takia, että haluaisin rauhassa keskittyä näyttöön ja etsiä talon hyvät ja huonot puolet, mutta kaikilla ei ole mahdollisuutta jättää lapsia jonnekin siksi aikaa, että kumpikin vanhempi pääsisi asuntoa yhdessä katsomaan.

      • huomioiva

        Se on toisen koti vaikka on myynnissä ei maksa paljon vaivaa että huomioi sen ja kunnioittaa toisen kotia.

        Siellä voi olla arvokkaita esineitä joille ei halua tapahtuvan mitään..itseänikin harmitti yksi perhe jonka lapsi rikkoi meidän antiikkipeilin. Sitä ei pystynyt korvaamaan kun lasi rikki ja niitä ei niin vaan saa uusia.


    • ...

      Kannattaa näytön aikana olla itse kotona, jos esillä on tavaroita, joiden ei halua särkyvän.
      Voi myös sanoa esittelijälle, että lapsia ei saa päästää sisään, jolloin vanhemmat voivat vuorotellen olla heidän kanssaan ulkona, kun toinen vanhemmista tutustuu kohteeseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe