Mie oon ottanu tänä syksynä miun koiraltain 27 supia! Mites työ muut?
Montako supia?
8
1558
Vastaukset
- Sei´shokki
Tulehan näille maille sen koirasi kanssa. Meitti majoittaa, muonittaa ja muutenkin opastaa ja avittaa.
- jahtaamaan
jos siellä minkkejä on.Minkki on sellainen Perkeleen peto,että sen voi hyvällä omallatunnolla tappaa sukupuuttoon.Ei tietty onnistu,mutta kaikki lasketaan pisteiksi viimeisellä tuomiolla,itse piru on minkin luonut:)
- eino51
Hyvin olet saanu, minulla ei ole koiraa, mutta loukku ja saanu tänä kesänä kaksi supia.
- mehtästäjä
kuusi supia on tullu tuosta talon nurkalta.
- tarvittais
Onko kellään hyviä loukunteko-ohjeita netissä?
- Varjo
Haaskalta ja koiralta noita on tullut, vuoden alusta 34 kpl. Tänä syksynä on noista tullut 19 kpl.
Näätiä muutama, pari kettuakin. Haaskalta melkein kaikki paitsi näädät raudoista ja yksi koiralta (suomenpystykorva). - eränkävijä
Ei yhtään supikoiraa, onneksi ;) Kaksi näätää, yhden ketun ja seittemäntoista korppia ja varista olen ampunut tälle kaudelle. Lisäksi viisi minkkiä raudoista. Tänään vein ensimmäiset narut kettuja varten.
- Koira tappaa
5 supia ja 1 minkki. Ittellä on pari venäjänajokoiraa jotka jänisajossa törmättyään supiin ym.pienpetoon ottavat hengen pois näiltä ja varsinainen homma jatkuu, ja niin tekee moni muukin ajava koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070