Mie oon ottanu tänä syksynä miun koiraltain 27 supia! Mites työ muut?
Montako supia?
8
1605
Vastaukset
- Sei´shokki
Tulehan näille maille sen koirasi kanssa. Meitti majoittaa, muonittaa ja muutenkin opastaa ja avittaa.
- jahtaamaan
jos siellä minkkejä on.Minkki on sellainen Perkeleen peto,että sen voi hyvällä omallatunnolla tappaa sukupuuttoon.Ei tietty onnistu,mutta kaikki lasketaan pisteiksi viimeisellä tuomiolla,itse piru on minkin luonut:)
- eino51
Hyvin olet saanu, minulla ei ole koiraa, mutta loukku ja saanu tänä kesänä kaksi supia.
- mehtästäjä
kuusi supia on tullu tuosta talon nurkalta.
- tarvittais
Onko kellään hyviä loukunteko-ohjeita netissä?
- Varjo
Haaskalta ja koiralta noita on tullut, vuoden alusta 34 kpl. Tänä syksynä on noista tullut 19 kpl.
Näätiä muutama, pari kettuakin. Haaskalta melkein kaikki paitsi näädät raudoista ja yksi koiralta (suomenpystykorva). - eränkävijä
Ei yhtään supikoiraa, onneksi ;) Kaksi näätää, yhden ketun ja seittemäntoista korppia ja varista olen ampunut tälle kaudelle. Lisäksi viisi minkkiä raudoista. Tänään vein ensimmäiset narut kettuja varten.
- Koira tappaa
5 supia ja 1 minkki. Ittellä on pari venäjänajokoiraa jotka jänisajossa törmättyään supiin ym.pienpetoon ottavat hengen pois näiltä ja varsinainen homma jatkuu, ja niin tekee moni muukin ajava koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522614504Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään913399Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242596Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582285Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962169TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain881442Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 411296
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli701229Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10808