Onko kellään muilla ongelmia sähköpostin kanssa? Pääsee kyllä sisälle ihan normaalisti, mutta viestin välitys on tosi hidasta. Esim. postiin lähetyt mailit tulevat perille vasta tuntien päästä lähtettämisestä ja samoin on sitten kun itse kirjoitan mailin niin se on vastaanottajalla tuntien perästä.
Ongelmia sähköpostissa?
Seija
3
874
Vastaukset
- mb54
yhteydet "tökkii" välillä..et ole ainoa..
- -sitruuna-
itsellenne ns. "kansalaisten sähköposti". Löytyy netistä tuolla hakusanalla. Jokaisella kunnalla omalla nimellä oleva posti.
Rekisteröityminen tosi helppoa, pari hassua kysymystä ja posti välittömästi käytössä.
Ja mikä kaikista parasta tilaa rajattomasti eli voi ottaa vastaan miten isoja tiedostoja vaan!
Eikä ole ainakaan minulla tökkinyt kertaakaan, viestit kulkevat melkein nopeammin kuin omassa virallisessa sähköpostissani.
Suosittelen::)) Postiloota ei aukea ja takkuaa kirjautuminen.
Hitto.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632