Oudot tavat?

UNiTE

Vihdoin aloitus minulta (*゚▽゚)ノ
Eli oudoista tavoista, kertokaa pulisijat teidän outoja tapoja!
Aloitan:
-Kun olen jossain yksin, tanssin ja laulan playbackina kuulokkeista.
- lakkaan kynnet "alhaalta ylös"
- laulan aina lenkillä soundgardenia :D
- Kuvittelen ison siilipehmon aina UNiTE.n vokalistiksi ╰(*´︶`*)╯♡
- olen piirtänyt laskimeni taakse kitaran kielet ja kuivaharjoittelen sointuja sillä.

Saitte erittäin pelottavan kuvauksen kaikkein pimeimmästä puolestani. Onhan näitä muitakin mut nyt ei tuu mielee...

12

3162

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innostuessani en pysy paikallani, vaan loikin ympäri huonetta. Kerran löin pääni melkein vessan oveen.

Ei nyt muita muistu mieleen.

• iriomontegro

Kun on tylsää, ni suunnittelen keskusteluja, tai kinaan itseni kanssa :D

• hämähäkkikammoinen

kun meen vessaan niin en voi asioida rauhassa ennenkun oon tarkistanu moneen kertaan hyvin kaikki nurkat, seinät, katot, pöntön takaa ja jos kansi on auki nii sekin pitää vielä laskea ettei sielläkään vaan oo hämähäkkeja.. ja auta armias jos pongaanki sieltä jostai hämähäkin niin jään vaa kiljumaan ja paniikissa kyttää sitä ja pyydän jonkun viemään pois tai tappamaan. :"D

• fnfn

Minunkin on innostuneena vaikea olla paikoillaan, minkä takia sitten ravaan ympäri kämppää/pompin/pyörin tuolilla.

Laulan äänettömästi mukana kuunnellessani musiikkia :D

Ajattelen mukavia ennen nukkuumaanmenoa (eli siis mietin vaihtoehtoista elämääni, jossa olen päässyt monien vaikeuksien ja henkilökohtaisten ongelmien kautta Yhdysvaltojen suosituimmaksi näyttelijäksi ja minua haastatellaan kaikkiin Late Night Show'un ja muihin tälläisiin :DDDD)

HMMM. En oikeen tiedä onko minulla muita outoja tapoja....

• Voin laittaa kyllä outoja tapoja, joita minulla oli pienempänä!

- Kuorin viinirypäleet
        - Kuorin makkarat
        - Tarkistin varmaan 10-vuotiaaksi saakka, ettei murhamies vaani sängyn alla kun menen nukkumaan
        - Yritin leikata saksilla vedessä lillumisesta aiheutuvia "ruttuja" sormista pois, kun olin about 3-4-vuotias.

Keksimpäs uuden aiheen!

• OUDOIN IKINÄ

Minulla on yksi TODELLA outo tapa:
      Kirjoittelen Suomi24-keskusteluihin.

• Anonyymi

Vanha ketju ,mutta vastaan silti , EN ISTU KOSKAAN ,SIIS EN KOSKAAN WC PÖNTÖLLE .ENKÄ KÄYTÄ VESSAPAPERIA . EN HALUA VAJOTA NIIN ALAS .KÄYTÄN VAUVAPYYHKEITÄ JA SUIHKUA .EN VAAN VOI ISTUA PÖNTÖLLE .TAI KÄYTTÄÄ PAPERIA .EI SILLÄ TULE PUHTAAKSI .

• Anonyymi

Yritäyn tehdä paljon ennenkun mikro piippaa

• Anonyymi

Aina kun olen ulkona niin ulvon niinku susi.
      Mä siis vihaan sängyssä nukkumista niin mä aina kömmin sinne alle nukkuun.
      Aina kun mä tuun koulusta kotiin mä kuvittelen et mun perässä on rosvoja.
      Mä en syö koskaan pöydässä vaan lattialla ja mä vaan tunnen naaman sinne lautaseen ja syön.
      Aina kun äiti imuroi mä sähisemään sille imurille ja roikun siinä kynsin hampain.
      Ja noi oli vaan alkusoittoa ja olen muuten 10,5.

• Anonyymi

Minulla on epäilys,että tämän tekstin tekijä taitaa olla therian hateri.Hän kai yrittää esittää hauskaa.Tiedoksesi vain,tämä ei ole hauskaa kuin haterien mielestä.Jos olet therian hater ja jos et tiedä mikä edes therian on,selvitä se.Sama myös muilakin hatereila kun yleensä ne ei oikeasti tiedä yleensä mikä therian edes on.Ja jos näet jollain maskit tai se tekee quadrobicseja,älä heti ajattele että se on therian.Maski ja häntä ei tee kenestäkään therianeita,kuten quadrobicsitkaan ei tee.Jos et ole therian ja haluat tehdä niitä ja käyttää maskeja,siitä vaan!myöskään vocalssit ei tee sinusta theriania.Therianit ei luule olevansa eläimiä tai käyttäydy kuin eläimet.Ja muistakaa olla vihaamatta therianeita ilman mitään syytä tai syytä jossa ei ole järkeä.

• Anonyymi

Istun autossa aina takapenkillä, ellen ole kuski. Tosin yleensä, jos mulle joku tarjoaa kyytiä (myös perheenjäsenkin) mä sanon "ei kiitos, menen mieluummin bussilla". Autoon voisin mennä etenkin silloin kun joku muu henkilö valtaa pelkääjänpaikan.

• Anonyymi

Tässä ne tulee:

1.Kun olen suihkussa,liikutan huulia kuin laulaisin mutta en laulaisin että kukaan ei vain kuulle.Joskus saatan uskaltautua hyräilemään.😂

2.Kun olen yksin kotona,varmistan että kukaan ei ole kotona ja sitten alan laulamaan täysiä.

3.Mulla ja mun bestiksellä on tapana kaadella toisiamme maahan.

4.En tiedä lasketaanko oudoksi,mutta mulla on yli 4 suurta salaisuutta.

5.Pidän käärmeistä ja hämähäkeistä.Musta ne on vaan niin söpöjä!Ps.Olen tyttö.

6.pidän omenahillon ja herneen yhdistelmästä.

7.Jos saa valita teenkö tehtäviä koulussa tietokoneelta tai paperilta,valitsen yleensä paperin.

8.Minulla on monta harrastusta jotaas haluisin harrastuksiksini.Tässä on joitain:Kepparit,dragon puppetit,quadrobicsit,maskien tekemisen ja paljon muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1552
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      93
      930
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      658
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      602
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. Pelasta mut tältä tuskalta

Jo!!!
      Ikävä
      45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      48
      489
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      81