Auttakaa....
Tarvitsenko rintsikat?
Mittasin, ja koko olis A.
Mulla on vaa alustoppeja, mutta niistä näkyy IHAN KAIKKI läpi...
Käytän niitä yleensä useempaa päällekkäin.
Ne hyppii jos juoksen.
En voi käyttää vaaleita paitojakaan.
Enkä kyllä uskaltais kysyy äidiltä, että
saanko rintsikat...
Juu oon vasta viideennellä luokalla, mut mua häiritsee kakkosluokkalaiset laudat rintsikoineen.
(Sori jos loukkaan jotakuta)
Voisitteko auttaa?
Auttakaa....(;_;)
6
137
Vastaukset
- rintsikkatyttö 13v
Terve Forever alone!
Mittasit ja sait tulokseksi A kupin.
Olkohan se 60A, 65A vai 70A, sillä kaikissa kupit on eri kokoiset.
Jos et kehtaa äidille kertoo rintsikoitten tarpeesta, niin silloin ei taida muu auttaa kuin kävellä rintsikoita myyvään liikkeeseen, sovttaa sopivat rintsikat ja ostaa ne.
Onko tosi, että teidän koulun tokaluokkalaisilla on jo rintsikat?- Forever alone
Se on kuule totista totta.
Ne hehkuttaa niitten luokkalaisille et; Hei mul on rintsikat! Oon murrosikänen!! Oon teini!! Ja sun muuta tollasta. Kaikki ei tosin oo yhtä outoja.... - rintsikkatyttö 13v
Forever alone kirjoitti:
Se on kuule totista totta.
Ne hehkuttaa niitten luokkalaisille et; Hei mul on rintsikat! Oon murrosikänen!! Oon teini!! Ja sun muuta tollasta. Kaikki ei tosin oo yhtä outoja....No jopas on outoja tokaluokkalaisia, että tytöillä jo rintsikat päällä, vaikka tuskimpa on tisseistä tietoakaan.
Käyttävätkö oikein aikuisten topartuja kuppitintsikoita?
Luulisi, että tuohon jo opetkin puuttuis ja sanois, että malttakaahan nut tytöt niitten rintsikoitten kanssa muutama vuosi, että tissit kerkiää kasvaa A-kuppiin. - Forever alone
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
No jopas on outoja tokaluokkalaisia, että tytöillä jo rintsikat päällä, vaikka tuskimpa on tisseistä tietoakaan.
Käyttävätkö oikein aikuisten topartuja kuppitintsikoita?
Luulisi, että tuohon jo opetkin puuttuis ja sanois, että malttakaahan nut tytöt niitten rintsikoitten kanssa muutama vuosi, että tissit kerkiää kasvaa A-kuppiin.Enpä oo kyllä kauheesti niitten rintsikoihin perehtyny.....
XD
- Kervonmies
Rintsikoita et tarvitse eikä kannata ostaakkaan, jos ei kasva kovin montaa kuppikokoa(pysyvät muodossaan pidempään, kun saavat olla vapaasti).
- moobs = manboobs
Jos niillä laudoilla on moobsit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4402528Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142360Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521475Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4171038Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41908- 153905
- 56859
- 79845