Auttakaa....(;_;)

Forever alone

Auttakaa....

Tarvitsenko rintsikat?
Mittasin, ja koko olis A.
Mulla on vaa alustoppeja, mutta niistä näkyy IHAN KAIKKI läpi...
Käytän niitä yleensä useempaa päällekkäin.
Ne hyppii jos juoksen.
En voi käyttää vaaleita paitojakaan.
Enkä kyllä uskaltais kysyy äidiltä, että
saanko rintsikat...
Juu oon vasta viideennellä luokalla, mut mua häiritsee kakkosluokkalaiset laudat rintsikoineen.
(Sori jos loukkaan jotakuta)
Voisitteko auttaa?

6

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

Terve Forever alone!
      Mittasit ja sait tulokseksi A kupin.
      Olkohan se 60A, 65A vai 70A, sillä kaikissa kupit on eri kokoiset.
      Jos et kehtaa äidille kertoo rintsikoitten tarpeesta, niin silloin ei taida muu auttaa kuin kävellä rintsikoita myyvään liikkeeseen, sovttaa sopivat rintsikat ja ostaa ne.
      Onko tosi, että teidän koulun tokaluokkalaisilla on jo rintsikat?

• Forever alone

Se on kuule totista totta.
        Ne hehkuttaa niitten luokkalaisille et; Hei mul on rintsikat! Oon murrosikänen!! Oon teini!! Ja sun muuta tollasta. Kaikki ei tosin oo yhtä outoja....

• rintsikkatyttö 13v
        Forever alone kirjoitti:

Se on kuule totista totta.
        Ne hehkuttaa niitten luokkalaisille et; Hei mul on rintsikat! Oon murrosikänen!! Oon teini!! Ja sun muuta tollasta. Kaikki ei tosin oo yhtä outoja....

No jopas on outoja tokaluokkalaisia, että tytöillä jo rintsikat päällä, vaikka tuskimpa on tisseistä tietoakaan.
        Käyttävätkö oikein aikuisten topartuja kuppitintsikoita?
        Luulisi, että tuohon jo opetkin puuttuis ja sanois, että malttakaahan nut tytöt niitten rintsikoitten kanssa muutama vuosi, että tissit kerkiää kasvaa A-kuppiin.

• Forever alone
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

No jopas on outoja tokaluokkalaisia, että tytöillä jo rintsikat päällä, vaikka tuskimpa on tisseistä tietoakaan.
        Käyttävätkö oikein aikuisten topartuja kuppitintsikoita?
        Luulisi, että tuohon jo opetkin puuttuis ja sanois, että malttakaahan nut tytöt niitten rintsikoitten kanssa muutama vuosi, että tissit kerkiää kasvaa A-kuppiin.

Enpä oo kyllä kauheesti niitten rintsikoihin perehtyny.....
        XD

• Kervonmies

Rintsikoita et tarvitse eikä kannata ostaakkaan, jos ei kasva kovin montaa kuppikokoa(pysyvät muodossaan pidempään, kun saavat olla vapaasti).

• moobs = manboobs

Jos niillä laudoilla on moobsit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      115
      6757
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      378
      6178
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      45
      4468
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3885
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3627
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2836
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2544
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      26
      2366
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1856
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1654
    Aihe