raskaus...

mä..

mul ois tälläst asiaa..ko katoin kyl et yhel toisellaki ol vähä sama ongelma...mut mul on hiuka erillaine ja toivon et joku viisas vastais mul..! eli...mua on alkanu huipaa ja kerran jopa pyörryin...ja kävin ottamas veren sokerin, veren paineen ja hemoglobiinin..kaikki ol iha ookoo..sit ne kysy et oonk mä raskaana..? no.. kieltäydyin..mut must tuntuu et oon ko olin mun jätkäkamun kaa (entinen) ja se sanos et ihan ko koko ajan ei ois ollu kortsuu pääl...ja sanos et sano sil jos mä oon raskaan...mul tuli sen jälkeen menkat...mut nyt ne on jo joku kaks viikkoo myähäs...mun vatsani on tosi usein kipeä ja pyörryttää...voiko olla mahdollista et oon raskaana...???

11

1366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli kyllä nuo oireet viittaa muualle. Todennäköisesti stressaat mahdollista raskauttasi ja silloin ei tule menkat. Vatsasärkykin voi olla psykosomaattista eli kun mieli stressaa, keho oireilee. Itsekin jos kovasti jännitän jotain, vatsa on sekaisin.

Veikkaan edelleen että sulla on ollut liian alhainen verensokeri vaikka se testihetkellä olisikin ollut normaali. Muista syödä riittävästi ja monipuolisesti ja pidä jotain pientä makeaa mukana huimauksen varalta. Mikäli se ei auta, suosittelen selvittämään oireet lääkärin juttusilla.

• MonaLisaSmile

Kaikista paras on kun meet apteekkiin ja käyt ostamassa sietä raskaustestin. Halvimmat maksaa siellä joku 5-6€. Saattaa hyvinkin olla että olet raskaana. Ekat menkat saattaa tulla vaikka on raskaana, ainakin näin kävi kaverille joka on paksuna! Joo mutta suosittelen tota apteekkia!

• mä...

menenkö vaan apteekkiin ja pyydän raskaustestiä...? vai miten...? olis todella kiva jos voisit kertoo vähä enemmä...:)

• mä vaa...

mihin asti voi vielä tehdä abortin? eli kui monennella kuulla voi vielä sen tehdä??
        olis kiva jos joku vasstais.:)

• mä vaa... kirjoitti:

mihin asti voi vielä tehdä abortin? eli kui monennella kuulla voi vielä sen tehdä??
        olis kiva jos joku vasstais.:)

voi tehdä abortin sosiaalisista syistä. Terveydellisistä syistä muistaakseni 16. raskausviikko on takaraja.

Muistutan ettei abortti ole ainoa vaihtoehto, adoptiota kannattaa myös harkita. =)

• mä vaa...
        sheeta kirjoitti:

voi tehdä abortin sosiaalisista syistä. Terveydellisistä syistä muistaakseni 16. raskausviikko on takaraja.

Muistutan ettei abortti ole ainoa vaihtoehto, adoptiota kannattaa myös harkita. =)

minun kohdallani abortti olisi ainoa vaihtoehto...koska olen vasta 16...vaikka olenkin aina ollut abortteja vastaan!

• Cosa Nostra1

mitäs oot menny huoraamaan, meilläpäin sen äpärän isä joutuis kuoppaan!!!

• mä...

kuka on sanonu et oon menny huoraamaan...??:O sehä oli mun poikakamu ja oltiin oltu sillo jo jonki aikaa yhes...:)

• whi
        mä... kirjoitti:

kuka on sanonu et oon menny huoraamaan...??:O sehä oli mun poikakamu ja oltiin oltu sillo jo jonki aikaa yhes...:)

mulla on samanlainen ongelma..Kortsu hajos kerran ja ei huomattu, mutta onneks huomattiin ennen kumppanin laukeamista..eli vähän aikaa ilman kortsua. Kuukautiset ei tullut..tein apteekin raskaustestin..ja näytti negatiivista..noh odottelin..ei menkat alkanut..tein taas uuden testin ja sekin oli negatiivinen..nyt on tokat menkat jo myöhässä..tänään kävin hakee terveyskeskuksesta kupin ja aamuks vien testin labraan..toivottavasti saisin selvyyden. Mullakin on näitä ns. psykopaattisia oireita..apua mahaan koskee!!yms,, Hiukset irtoo!! Vaikka luulisin että en oo paksuna, koska se on niin pieni mahdollisuus..

• mä..
        whi kirjoitti:

mulla on samanlainen ongelma..Kortsu hajos kerran ja ei huomattu, mutta onneks huomattiin ennen kumppanin laukeamista..eli vähän aikaa ilman kortsua. Kuukautiset ei tullut..tein apteekin raskaustestin..ja näytti negatiivista..noh odottelin..ei menkat alkanut..tein taas uuden testin ja sekin oli negatiivinen..nyt on tokat menkat jo myöhässä..tänään kävin hakee terveyskeskuksesta kupin ja aamuks vien testin labraan..toivottavasti saisin selvyyden. Mullakin on näitä ns. psykopaattisia oireita..apua mahaan koskee!!yms,, Hiukset irtoo!! Vaikka luulisin että en oo paksuna, koska se on niin pieni mahdollisuus..

voih...:)haluisitko sä kertoo sit ko oot saanu sun tulokset et miten kävi..?:)
        olis tosi kiva tietää...
        odottelen vastausta...;)

• vai neitsyenä
        mä.. kirjoitti:

voih...:)haluisitko sä kertoo sit ko oot saanu sun tulokset et miten kävi..?:)
        olis tosi kiva tietää...
        odottelen vastausta...;)

Taitaa olla niin ettei kirjoittaja edes tiedä miten raskaaksi voi tulla kun noin hupsuja kyselee. Sitten kun sinulla on tarpeeksi ikää ja olet oppinut lukemaan, niin lue kirjasta, esim. "Nienstedt, Hänninen, Arstila & Björkqvist: Ihmisen fysiologia ja anatomia" kohdasta "Lisääntyminen", niin tiedät edes mistä kyselet. Sitten menet vaikkapa äidiltä kysymään neuvoja, niin ei tartte koko maailmalle kailottaa. Raskauden ehkäisyyn on saatavilla kondomeja, pillereitä, renkaita, kapseleita, laastareita, kierukoita, pulaa ei pitäisi tulla. Jälkiehkäisy on viimeinen keino abortin lisäksi. Typerää pelleilyä oman henkisen hyvinvoinnin kanssa, käyttää jälkiehkäisyä ja aborttia enemmän kuin yhden kerran yhteensä, sekin on jo toisille liikaa. Sitä paitsi, tiedän ettet kirjoittanut juttuja tosissasi, silti piti vastata, koska olet ilmeinen ääliö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe