Rouva Whiten ÄO oli 300

levollinen_mieli

Näin on ansiokkaasti todistettu olevaksi. Joten älkää väittäkö faktoja vastaan! Ellen G. White oli ihmeellinen!

27

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jos jotain kiinnostaa, niin Flinkin Timon sama on 200!

    • Ai onkos Elleniäkin oikein testattu... :O

      Alfred Binet (1857–1911) kehitti Ranskan valtion toimeksiannosta ensimmäisen älykkyystestin v. 1903.

      • Kopittelija007

        Ellen G White on ollut 76-vuotias kun ensimmäinen älykkyystesti tehtiin...Ei sitten varmaan paljon Elleniä dementia paljon vaivannut... ;)


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Ellen G White on ollut 76-vuotias kun ensimmäinen älykkyystesti tehtiin...Ei sitten varmaan paljon Elleniä dementia paljon vaivannut... ;)

        Jos ei ollut 300, niin kuinka hän kirjoitti muka kirjan "Tie Kristuksen luo"??


      • Ellen White säätiö.
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Jos ei ollut 300, niin kuinka hän kirjoitti muka kirjan "Tie Kristuksen luo"??

        Ei Ellen White osannut eikä edes kyennyt kirjoittamaan. Hän käytti avustajiaan, jotka kirjoittivat hänen sanelunsa mukaan.
        Kaikki avustajat eivät kuitenkaan suostuneet aina kirjoittamaan kaikkea Ellenin fantasioita, joten he muuttivat hivenen tarinoita.


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Ellen G White on ollut 76-vuotias kun ensimmäinen älykkyystesti tehtiin...Ei sitten varmaan paljon Elleniä dementia paljon vaivannut... ;)

        Tunnettujen historian henkilöiden älykkyysosamääriä on yritetty heidän tuotantonsa perusteella "mitata", mutta se on aika mielivaltaista touhua.

        Tämän linkin
        http://hem.bredband.net/b153434/Index.htm

        takaa löytyvässä listassa kärjessä on Goethe lukemalla 210.

        Mutta kovin epätieteellistä arpomista tuo on.

        Ihan oikeasti, hei: 300 on aivan hullu lukema. Sellaisen lukeman voi saada tavallisen ÄO-määritelmän mukaan eli hajonnan arvolla 15 yksi niin suuresta joukosta kuin 1,35 × 10^40

        Se on siis luku, jossa on 41 numeroa. Ymmärrätkö, mitä se tarkoittaa?

        Sen perusteella on häviävän epätodennäköistä, että tuollaista lukemaa olisi koskaan kukaan saanut tai tulisi koskaan saamaan.

        Minä näet osaan matematiikkaa ihan oikeasti.


      • Pölhökustaa
        v.aari kirjoitti:

        Tunnettujen historian henkilöiden älykkyysosamääriä on yritetty heidän tuotantonsa perusteella "mitata", mutta se on aika mielivaltaista touhua.

        Tämän linkin
        http://hem.bredband.net/b153434/Index.htm

        takaa löytyvässä listassa kärjessä on Goethe lukemalla 210.

        Mutta kovin epätieteellistä arpomista tuo on.

        Ihan oikeasti, hei: 300 on aivan hullu lukema. Sellaisen lukeman voi saada tavallisen ÄO-määritelmän mukaan eli hajonnan arvolla 15 yksi niin suuresta joukosta kuin 1,35 × 10^40

        Se on siis luku, jossa on 41 numeroa. Ymmärrätkö, mitä se tarkoittaa?

        Sen perusteella on häviävän epätodennäköistä, että tuollaista lukemaa olisi koskaan kukaan saanut tai tulisi koskaan saamaan.

        Minä näet osaan matematiikkaa ihan oikeasti.

        Kyllähän tuon hoksasi jo jokainen vähänkään yleissivistystä omaava lukija, ettei millään skaaloilla eikä mittauksilla voida saada tulokseksi ÄO 300. Ketjun aloittaja on ilmeisesti niin huomionkipeä, että mikä tahansa älyttömyys kelpaa singottavaksi palstalle - ja sitten odottaa innosta vavisten siellä ruudun ääressä, josko joku reagoisi...


      • Pölhökustaa kirjoitti:

        Kyllähän tuon hoksasi jo jokainen vähänkään yleissivistystä omaava lukija, ettei millään skaaloilla eikä mittauksilla voida saada tulokseksi ÄO 300. Ketjun aloittaja on ilmeisesti niin huomionkipeä, että mikä tahansa älyttömyys kelpaa singottavaksi palstalle - ja sitten odottaa innosta vavisten siellä ruudun ääressä, josko joku reagoisi...

        Pölhökustaalle:

        Älytöntähän tuo on, mutta antaa mahdollisuuden keskusteluun näistä aiheista.

        Mensa ry mittailee älykkyyksiä Cattellin testillä. Jakauman keskiarvo on 100 ja keskihajonta 15. Aiemmin käytettiin hajontaa 24.

        Nykyään he eivät anna kenellekään suurempaa tulosta kuin 135. Sitä paremmin suoriutuneille annetaan tulos "vähintään 135".

        Kävin itsen nuorena Mensan testissä, kun yhden kaverin kanssa toisiamme yllytimme. Silloin käytettiin hajonnan arvoa 24 ja sain tuloksen 156. Nykyään käytetyllä hajonnalla tulos olisi 135. Se tarkoittaa sitä, että saman tai korkeamman tuloksen saa tilastollisesti noin yksi sadasta. Toisaalta, juuri tuolla tienoin testin luotettavuus alkaa hiipua. Tarkemman arvon saamiseksi olisi osallistuttava laajempaan testiin. Eipä taida kiinnostus riittää.

        Yksi sadasta ei tarkoita oikeastaan huippuälykkyyttä. Suomessakin sellaista joukkoa on 54656 Väestörekisterikeskuksen viimeisimmän tiedotteen mukaan.

        ÄO-lukeman 300 voisi ihan tilastomatemaattisesti saada keskimäärin yksi 13501812966636765133812843383126643854283'sta.

        Se on niin iso luku, että jos maapallon jakaisi hiekanjyvän kokoisiksi palasiksi, jokaiselle palalle riittäisi vielä kolmisen miljardia ihmistä.

        Suurten lukujen ymmärtäminen on tunnetusti vaikeaa ja paras havainnollistaminen on tämän tapaista.


    • Äläs viitsi viisastella!

    • Hyvä tavaton! Siis rekisteröity nimimerkki "levollinen_mieli" kirjoittaa tämmöistä!

      Veikkaan, että kyseinen henkilö ei ole tosissaan ollut koko aikana, vaan yrittänyt vain trollina saattaa adventisteja naurettavaan valoon.

      Olisi hauskempaa, että pysyttäisiin hiukan asiallisempina.

      • Oireita

        v.aari, etkös ole huomannut, että nimimerkillä "levollinen_mieli" on vaikeuksia numeroiden ja lukujen hallinnassa (vrt. "100 000 adventistia Suomessa" esimerkiksi). Jonkinlainen liioitteluneuroosi kaiketi vaivaa myös. Ja huomionkalastus.


    • Oli niin tai näin, niin sinä v.aari olet ihan mukava poika. Mutta mistäs tietäisit asioiden lopullisen totuuden?

      • levollinen_mieli kirjoitti: «Oli niin tai näin, niin sinä v.aari olet ihan mukava poika. Mutta mistäs tietäisit asioiden lopullisen totuuden?»

        Taidat olla itse varsin iäkäs, jos minä olen sinulle "poika". Onko tuo ilmoittamasi 56 vuotta oikea ikäsi? Jos se pitää paikkansa, nimittelytapasi ei ihan toimi.

        En tiedä lopullisia totuuksia, mutta se ei tarkoita etten tietäsi mitään. Olen tähänkin ketjuun yrittänyt heitellä jyväsiä siitä, minkä tiedän.

        Ja lohduttaudun sillä, että lopullisia totuuksia ei tiedä kukaan muukaan.


    • Ilmotusluontoisesti

      Olen huomannut, että "levollinen_mieli" lisäilee aina ilmoittamiensa lukujen perään kaksi tai kolme nollaa, koska hän uskoo, että nolla ei merkitse mitään.

      Adventisteja Suomessa on siis 100 eikä 100 000 ja Ellen Whiten ÄÖ oli 3 eikä 300.
      Näillä mennään kun ei vastaväitteitäkään ole.

      • pyh!

        NO SITTEN VÄITÄN VASTAAN!!!!!


      • Paljastuit
        pyh! kirjoitti:

        NO SITTEN VÄITÄN VASTAAN!!!!!

        Hahaa, "pyh!" tuossa tänään klo 17:44: se, mitä täällä on uumoiltu jo kotvan, että olet yhtä aikaa "pyh!" ja "levollinen_mieli" (eli jakautunut persoonallisuus) sai vahvistuksensa.


    • Älkää nyt viitsikö! En ole Pyh!!

      • levollinen_mieli kirjoitti: «Älkää nyt viitsikö! En ole Pyh!!»

        Uskotaan toki. Mutta ihan selvästi pelleilijä taidat olla. ÄO 300 on tarpeeksi mielipuolista sen paljastamiseksi.

        Eikö olisi hauskempi keskustella niin, että jokainen kirjoittaisi sitä, mitä ihan oikeasti ajattelee eikä vain härnää muita tahallisen sekopäisillä jutuilla?


    • Jumala voi antaa vaikka muurahaiselle miljoonan älykkyysosamäärän, jos huvittaa. Siinä ei ole mitään väliä todennäköisyyksillä.

    • Kysyn nyt vain.

      "Jumala voi antaa vaikka muurahaiselle miljoonan älykkyysosamäärän..."

      Ja miksi? En ole vielä tavannut yhään muurahaista, joka edes osaisi lukea saati puhua. Eikös se olisi perin hassua, jos keossa, jossa voi olla 100 000 muurahaista, vain yksi osaisi puhua tai kirjoittaa? Mitäs se yksi tekisi niillä taidoilla?

      • Pölhökustaa

        Onkohan tuolla lepomielisellä älyvapaudella rajoja lainkaan?


      • Tuskin antaa. Halusin sanoa, ettei ole mitään merkitystä millään todennäköisyyksillä, jos Jumala haluaa tehdä jotain. Ellen G. White voi saada sen älykkyyden, kuin Jumala haluaa antaa.


      • Liian myöhäistä
        levollinen_mieli kirjoitti:

        Tuskin antaa. Halusin sanoa, ettei ole mitään merkitystä millään todennäköisyyksillä, jos Jumala haluaa tehdä jotain. Ellen G. White voi saada sen älykkyyden, kuin Jumala haluaa antaa.

        Ellen G White ei kylläkään voi saada enää yhtään mitään, on näet kuollut ja kuopattu, madotkn ovat jo Ellun syöneet.


      • Liian myöhäistä kirjoitti:

        Ellen G White ei kylläkään voi saada enää yhtään mitään, on näet kuollut ja kuopattu, madotkn ovat jo Ellun syöneet.

        Liian myöhäistä nimimerkille:

        Vastahan olemme saaneet lukea, että kaikkivaltiaalle Jumalalle on kaikki mahdollista.

        Sen takia hän voi antaa myös kuolleelle Ellen Whitelle ihan mitä ikinä huvittaa.

        Myös hänen ruumiinsa syöneille madoille Jumala on voinut antaa älykkyysosamäärän 900. Ja koska niin voi olla, niin tottahan se sitten onkin ja faktaa, jos järkeillään samaan tapaan kuin "levollinen" keskustelutoverimme.


      • Hyvinkin mahdollista
        Liian myöhäistä kirjoitti:

        Ellen G White ei kylläkään voi saada enää yhtään mitään, on näet kuollut ja kuopattu, madotkn ovat jo Ellun syöneet.

        Ota huomioon "liian myöhään", että näiden lahkojen sokaisemien raukkojen päässä voi tosiaan asua vaikkapa sitten Ellen G. White. Oli se sen verran "kova" eukko, että on voinut hyvinkin muuntautua vaikka adventistin päässä eläväksi aivosoluksi, joka sitten ohjailee adventistin mielentilaa ja käytöstä? Yhtä synkkämielisiä ja ilottomia adventistit ovat kuin esikuvansa ja idolinsakin.


    • ÄÖÖÄÄÖ

      Marihuanahöyryissä on kenellä vain ÄÖ 300.
      Normaalisti sama kuin kengännumero 45.

      • Lahkojen tavat

        Adventtikirkon palkkaa nauttiva pastorikunta luonnollisesti pitää itseään älykkäimpinä ja viisaimpina kuin muut ympärillä olevat ihmiset yhteensä. Sellaisen kuvan he haluavat antaa itsestään. He ovat mielestään kaikkien tieteen alojen supertietäjiä ja ymmärrykseltään ylivertaisia muihin ihmisiin nähden.
        Seurakuntalaisille annetaan se kuva, että heidän tulee lauantaiaamuisin kokontua kuulemaan superviisaiden pastoreidensa oppimia ja ulkomailla asti opiskeltuja viisauden aakkosia. USA rules!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe