uusi citymaasturi

abt 30tn eur

moi
olen ostamassa uutta autoa, onko mielipiteitä mikä olisi suositeltava tai ei missään nimessä kannata ostaa:

Kia Sportaget, Mitsu ASX, Qashqai, Suzuki 4 cross

riittää kun on etuveto ja pääsee polanteiselle mökkitielle

5

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+15

Ei kannata ostaa citymaasturia. Näiden hinta laskee niin paljon että halvemmaksi tulee kun ostat normaalin henkilöauton.

Nämä vielä kuluttavat aivan käsittämättömän paljon bensaa että ajelut tulee todella kalliiksi.

• Tarjontaa kehiin

Omassa listassani pienehkö bensa-automaatti tuossa alle 30' hintaluokassa: qashqai 1.6 cvt, kunhan nyt tulisi. Skoda Yeti 1.2-4 cvt, tuleva Honda HR-V, VW Tiguan menee ehkä liian kalliiksi, muuten kiinnostaa...
      Peugeot 3008 oli myös mukana, mutta ehkä liian harvinainen ja siitä sitten omat ongelmat.

Jostakin syystä Kia Sportage ei kiinnosta, Mitsu ASX meluisa, Suzuki cross vaikutti jotenkin paperiselta...

• abt 30tn eur

Hei vaan,
      sen verran mieltäni muutin, että Nissan jää pois, aluksi epäilin , että Suzuki jää pois, mutta vastausten perusteella otan senkin vielä mukaan.
      Kukaan ei oikein Mitsua kehunut ja vastauksiakaan ei tullut monta, ilmeisesti ei ole paljoa käytössä, eli vaikutta ehkä jälleenmyynti hintaan negatiivisesti vaikka on 5 v takuu.

Eli nyt menen pyytämään tarjoukset:

Sportagesta ja Suzukista, automaatilla kumpikin ja bensakoneella

• tarjontaa kehiin

Ihmettelin vainvähän että miksi tällä palstalla kirjoittelit Kiasta ja Suzukista jne. Siis jos et halunnut kommentteja nimenomaan Qashqaista niin silloinhan palsta oli väärä. No ok, melkein.
        Kirjoittele nyt kuitenkin jatkossa miten päädyt siihen merkkiin kuin sitten ehkä päädyt. Arvelen että Suzukista saat hyvän tarjouksen, auto näyttää olevan melko harvinainen Suomen teillä. Monella on aivan samat ongelmat ja varmasti tähän kiinnostavimpaan luokkaan on tulossa entistä parempia vaihtoehtoja eikä sitä parasta jaksa jäädä odottelemaan.

• osta poijes

Jep jep jeeppi joka jannun juna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      90
      3939
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2196
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2100
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      97
      1764
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      364
      1595
    6. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      16
      1283
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      94
      1209
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      104
      1201
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1025
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      946
    Aihe