Heippodei! Tietääkö kukaan milloin Sly Cooper neloselle tulisi jatkoa. Minun mielestäni Sly Cooper 4 ( Thieves in time) olisi voinut loppua paremminkin. Olen kuullut monilta keskustelupalstoilta samaa valitusta: '' Se Sly 4 loppu ihan surkeesti, peli oli surkea! Sly vaan katos'' Joten kerron parille pelin odottelijalle että pelaisi pelin alusta ja yrittäisi kerätä kaikki torphyt. Koska niiden avulla lopputekstien jälkeen näkee, että Sly joutui muinaiseen Egybtiin. Niin ilmoitelkaahan tänne päin, että milloinkas se peli on tulossa ;) Eipä mulla muuta.
Sly Cooper 5?
Sly Cooper Fani
3
269
Vastaukset
- Penelopee :(
Niinpä eikääää :) EN MALTA OOTTAA SITÄ PELII! Oikeesti!!! Ja miks Slyssa aina naiset tekee oharit... .Eka Neyla ja nyt Penelope! Mun lempihahmo! Meinas jäädä pelailut sikseen sen keskiaikaisen englannin jälkeen :(
- slypelaaja
tulee ehkä slyelokuvan jälkeen eli 2016 vuoden jälkeen... eiole varmaa tietoa
- SATSFIN
Sly Elokuvasta saattaa tietenkin tulla peli, mutta Sly 4 kieltämättä loppui huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148