Sama kaiku on askelten...

Kapteeni Nemo

Meinasin aloittaa asiallisen keskustelun,mutta enpä aloitakkaan.Sama kuspiä aukoo täällä päätään eri nimimerkkien takaa,kuin noin vuosi sitten,kun viimeksi viitsin edes käydä tällä sivustolla.Monta vuotta on jo jatkunu tätä paskaa.
Luotsille vaan terveisiä ja samalla kysymys,et eikö tälle joutilaalle sosiaalipummi luuserille ole mitään tehtävissä?
Mikään asiallinen keskustelu on täällä sula mahdottomuus.

4

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalistiriistäjä

Et kai minua tarkoita?? Minun kommenttini ovat järkevyydessään vertaansa vailla. Kaikki mitä kirjoitan on totta ja yäyttä asiaa. Ei sitä ilman suurta tietomäärää pystyisi pyörittämään suurta kuljetusfirmaa jossa 110 Scanioita löytyykö kaikki kaksi kappaletta. Myös huonot hampaani osoittavat että olen ihmisten parasta a-ryhmää!

• Rahti- Pena 166kg

Mitköhän luotsi voi jollekkin henkilölle, joka kirjoittaa tänne prebaid liittymällä tai yleisestä verkosta, joita on pilvin pimein tai vaikka koulun, kirjaston ym ym koneilla? Kerrohan se neropatti. Ainoa mitä voi, on poistaa nuo kirjoitukset.

• puukenkä

Jos se vaikka pysyisi edes hiukan tolkuissaan, kun on joku purkautumiskanava... Saa isotella anonyymisti täällä niin kuuppa pysyy hatarasti kasassa. Sääli sinänsä että tuollainen ulkopuolinen pelle kuvitelmineen pilaa kuljetusammattilaisten nettikeskustelut. Maarianhamina-palstalla vasta olikin taannoin tasapainoton häirikkö, mutta ei siitä enempää.Oli niin kiihkojuttua että on varmaan jo poistettukin.

• kuski raukka

Ihmettelen suuresti, miksi kaikki lervo jutut poistetaan, mutta yhtäkään kapitalistiriistäjän juttua ei ole poistettu. Noissa typerissä lervo jutuissa ei pilkata ja haukuta ketään, mutta kapitaali haukkuu ja pilkkaa. Eli josko luotsi itse kaljoissaan kirjoittelee noita kapitaali juttuja? Ei kait sentään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      184
      7699
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      35
      4913
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      126
      2903
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      82
      2311
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      92
      1635
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      217
      1547
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1151
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1104
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1029
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      226
      1002
    Aihe