Talitintti vie villat

Samppa

Olisko tuon tiaisen villavarkaudelle mitään keinoa? Rakennus siinä mallissa, että pääsee vielä eristeisiin käsiksi.
Ps. Tinttejä en ala ampumaan!

13

7048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmiiks

      tai muikkuverkkoja kuivumaan ympäriinsä, ei siinä muu auta...

    • sssss

      päälle.

    • reikiin

      kiireesti muovit oviin ja ikkunoihin.

    • nokkivat...

      ...uusien ikkunoiden asennuttamisen jälkeen ympärillä olevaa uretaania, onneksi häipyivät kun kissa alkoi vahtia niiden puuhia...

    • jussi

      voisiko jonnekin pistää villaa sen verran tyrkylle, että jättäisi muut "tärkeät" villat rauhaan. Tai sitten suihkuttelisi jotain Bruttia suihkepullosta pahimpiin paikkoihin. Taitaa mennä kyllä pullo poikineen. Linnunpelätin? Sellainen hiirenkarkoitin, joka tuottaa korkeita ääniä?Soita tuholaistorjuntafirmaan, niillä voi olla vinkkejä.

      • Samppa

        Siinä olis tyrkyllä iso avattu paketti, mutta siitä ei nokita, ainoastaan paikoilleen laitetusta villasta ovat kiinnostuneet?

        Ei oikein verkkoja/muoveja voi laitella, kun ne olis tiellä! Jokin hajuste tai maali tms. jos vain tehoaisi!


      • jussi
        Samppa kirjoitti:

        Siinä olis tyrkyllä iso avattu paketti, mutta siitä ei nokita, ainoastaan paikoilleen laitetusta villasta ovat kiinnostuneet?

        Ei oikein verkkoja/muoveja voi laitella, kun ne olis tiellä! Jokin hajuste tai maali tms. jos vain tehoaisi!

        Tuli puheeksi viikonloppuna isän kanssa, hänellä kun on sama ongelma mökillä. Väitti että linnut etsivät hyönteisiä. Voi pitää paikkansakin, mutta eipä se ongelmaa kyllä ratkaise.


    • raksaaja

      Kivivilla kelpaa ... ja taitavat nyt kantaa ullakolta myös ekovillaa, kantakoot, perhanat, kyllä sitä riittää.

      • ippe

        mulla sama juttu villaa on viety ja paljon. laitoin viimmein radion sinne soimaan, vähän rauhoittui.


      • raksaaja
        ippe kirjoitti:

        mulla sama juttu villaa on viety ja paljon. laitoin viimmein radion sinne soimaan, vähän rauhoittui.

        Samaa se vaimokin ehdotteli ... mutta pidin sitä hölmönä ideana ... taisin itse olla hölmö.

        Radio siis ullakolle ja volyymi kaakkoon....


    • lokki

      meillä. Smyykit puuttuu muutamista ikkunoista , osa ikkunoista uusia ja osa vanhoja , siel vanhois on jotain pellava tai muut sellaista ja kaik revitää ja räystäslautojen puuttees viedää vuorivillat , muu ei auta kun olla pihalla sit ne ei tuu. Eikä ne sit huoli maassa olevia villoja vaik ite ovat ne sinne puottaneet.

      • Samppa

        Seisoin raollaan olevan ulko-oven vieressä, niin tintti tuli oven päälle istumaan ja siittä sisälle! Eteisessä on paljon villaa mihin pääsi käsiksi, joten ennen kuin ehdin astua sisälle, niin sillä oli jo iso villapala nokassa! Sitten mentiin vähän aikaa ympyrää linnun kanssa! Homma alkaa kohta olla jo huvittavaa! Heh!


      • Samppa kirjoitti:

        Seisoin raollaan olevan ulko-oven vieressä, niin tintti tuli oven päälle istumaan ja siittä sisälle! Eteisessä on paljon villaa mihin pääsi käsiksi, joten ennen kuin ehdin astua sisälle, niin sillä oli jo iso villapala nokassa! Sitten mentiin vähän aikaa ympyrää linnun kanssa! Homma alkaa kohta olla jo huvittavaa! Heh!

        Perhana lintulauta on jyviä täynnä,minulla on ulkorakennus vaiheessa ja en kaikkia seiniä pistänyt pahvilla peittoon,no nyt on sit villaa vintille vietäväksi,pitäisköhän toi ötökkä homma kutinsa,no jos niin on niin toivottavasti ensi kesänä ei oo hyttysiä näillä nurkilla,hmm pitäisköhän pistää Loiri laulaan Sibeliusta,niin harakatkin kaikkois koko kylältä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe