Omituinen valkovuoto?

Suvi

Eli asia on siis näin: parin viikon ajan ollut sellaista normaalia paksumpaa valkovuotoa(hieman ruskehtavaa,sekä runsaampaa)sitten myös sellainen seikka,että virtsan haju on todella voimakasta. Menkkojen pitäis alkaa ihan näinä päivinä,vielä ei ole kuulunu.
Virtsakokeessa olen käynyt,eikä mitään tulehdusta ainakaan ollut samoin raskaustesti näytti negaa viime viikolla sen virtsakokeen yhteydessä otettuna. Kovasti mietin että voisiko nämä oireet olla merkkejä alkaneesta raskaudesta?

Lämpötila ollut nyt myös sen kahden viikon ajan n.asteen verran korkeampi kuin normaalisti. Neuvolaan soitin eilen,ja siellä sitä mieltä että jos ei menkat ala niin perjantaina olisi tehtävä uusi raskaustesti. Meinasivat ettei oikeen ole muuta syytä tuohon valkovuodonlaatuun ja virtsan hajuun kuin raskaus. Itse en oikeen jaksa tuohon uskoa,ja kun se testikin voi ehkä näyttää kuitenkin vielä negaa. Eli olisko joillain muilla samanlaisii kokemuksia?

-Kiitos jo etukäteen-

6

1861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mia

mulla piti toissapäivänätai tänään alkaa menkat ja eilen tein testin ja negaa näytti eikä ole vielä kuulunut kuukautisia.

Testiä ei kannata tehdä ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa koska todennäköisesti ei näytä tulosta oikein.

Mulla myös pissa haissut aika voimakkaalle ja nännit on TODELLA arat olleet jo yli viikon.. myös viikon verran ollut sellasta kipristelyä vatsassa, vähän menkkamaista kipua mutta ei kuitenkaan.

Olen kuullut, että häpyhuulet muuttuvat hedelmöittymisen jälkeen vaaleanpunaisista violeteiksi että eikun peilaamaan;)

Odottele rauhassa siihen kun menkkojen pitäisi alkaa ja mieluiten pari päivää ylikin sen. Luin juuri odotus-palstalta että yhdessä vuorokaudessa raskaushormonin määrä saattaa jopa kaksinkertaistua eli on hyvinkin mahdollista että vaikka olisitkin raskaana, testi näyttää sinä päivänä negaa kun menkkojen pitäisi alkaa ja seuraavana plussaa.
      Itse ajattelin testata vasta loppuviikosta uusiksi jos kuukautisia ei ala kuulua.

Malttia vaan:)

• mia

Lämpötila nousee ovulaation aikoihin ja pysyy puoli astetta-asteen korkeamalla seuraaviin kuukautisiin asti.:)

• Suvi

Joo,enhän mä mitenkään hätäilekään tän testijutun kaa. Ku nii monet pettymykset jo takana,et on alkanu jo pikkuhiljaa asennoitumaan siihen et ne menkat kuiteski tulee vaik ei haluiskaa.Sitä vaan tässä ajattelin et noudatan sen neuvolan terkkarin neuvoa ainaki tässä vaiheessa,eli teen sen testin jos menkat ei oo alkanu perjantaihin mennessä.
        Ja jos testi sillonki näyttää negaa,niin ens viikolla kait meen lekuriin. Mutta seuraillaan tilannetta!

• nassuti
        Suvi kirjoitti:

Joo,enhän mä mitenkään hätäilekään tän testijutun kaa. Ku nii monet pettymykset jo takana,et on alkanu jo pikkuhiljaa asennoitumaan siihen et ne menkat kuiteski tulee vaik ei haluiskaa.Sitä vaan tässä ajattelin et noudatan sen neuvolan terkkarin neuvoa ainaki tässä vaiheessa,eli teen sen testin jos menkat ei oo alkanu perjantaihin mennessä.
        Ja jos testi sillonki näyttää negaa,niin ens viikolla kait meen lekuriin. Mutta seuraillaan tilannetta!

Voiko olla mahdollista että olisi jokin sukupuolitauti?

• Suvi
        nassuti kirjoitti:

Voiko olla mahdollista että olisi jokin sukupuolitauti?

Käytännössä sekä teoriassa täysin mahdotonta!
        Kun ei olla mieheni kans oltu muiden kaa,eli se on kokonaan poissuljettu. Mutta kiitos huomiosta,vaikka olikin aiheeton.

• kiira
        Suvi kirjoitti:

Käytännössä sekä teoriassa täysin mahdotonta!
        Kun ei olla mieheni kans oltu muiden kaa,eli se on kokonaan poissuljettu. Mutta kiitos huomiosta,vaikka olikin aiheeton.

Kaikki on mahdollista kuten tiedät itsekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      30
      3972
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      263
      3915
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      134
      3461
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      87
      3460
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2317
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1833
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      59
      1708
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1640
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32