Olenkohan bi?

Tiedoton tyttö

Hei! Olen 20v nuori nainen. En ole tietääkseni koskaan ihastunut naiseen, mutta...
Olen jo siinä vaiheessa kun poikienkin ulkonäkö alkoi kiinnostaa niin aivan samalla tavalla kiinnostunut tyttöjen ulkonäöstä. Sitten joskus 16-vuotiaana ekan kerran pohdiskelin millaista olisi seksi toisen tytön kanssa (en ollu silloin vielä harrastanut edes pojan kanssa seksiä). Nyt olen huomannut jos nään mielestäni todella seksikkään ja kauniin naisen kadulla tai jossain muualla niin tulee mielikuvia minusta ja hänestä harrastamassa seksiä, suutelemassa tai ihan vaikka vaan hellyyttä antamassa. Ja joskus käy jopa niin että kiihotun ihan totaalisesti, sen tuntee todella voimakkaasti tuolla alhaalla ja halu on kova. Koskaan ei ole miehen pelkästä näkemisestä tullut tuollaista. Ja seksikkäiden naisten kuvien katsominen kiihottaa hulluna, mutta miesten ei juurikaan. Ja kyllä, jos tulisi mahdollisuus haluaisin harrastaa seksiä mielestäni hyvännäköisen naisen kanssa, vaikka mua kyllä varmaan jännittäis ihan törkeesti kun ei ole kokemusta enkä tiedä osaisinko naisen kanssa mitään.

Mutta tässä häiritsee, että en tosiaan koe koskaan olleeni ihastunut naiseen. Kenties en vain ole törmännyt naiseen johon voisin ihastua? Tai onko niin että voi olla vain seksuaalisesti kiinnnostunut samasta sukupuolesta? Tekeekö se minusta bi:n?

5

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen samanlainen

      minusta tuo haiskahtaa vahvasti sille, että sinä olet BI.
      Olen mies ja aivan selvästi BI, mutta en koe välttämättömäksi seksiä miehen kanssa vaikka katselisin heitä hyvinkin ihailen.

      • jk15

        kiitti vastauksista. kannattaako mun teidän mielestä sanoa vanhemmille tai muille mitään jos ne alkaa liikaa kyselemään?


    • qwerty6

      yksi vaihtoehto on olla luokittelematta itseään mihinkään ja antaa mennä vaan

    • toinen samanlainen

      homo- ja biseksuaalisuuttaan ei kannata suuremmin mainostaa kellekään, koska siitä koituu suuremmalla todennäköisyydellä hankaluuksia kuin hyväksyntää ja kannustusta. Bi:t muodostavat väestössä pienen vähemmistön, joten moni sellainen, kelle sinä kertoisit on kuitenkin varmasti puhdas hetero, joka ei ymmärrä suuntatumistasi!

    • toinen samanlainen

      JATKOA:
      kerran bi-seksuaalisuuteni tulkittiin työpaikalla homoudeksi, mikä johti sen työsuhteen päättymiseen. Siitä koitui elämääni hyvin suuri ongelma, koska ko. työpaikka oli ainoa mahdollinen akateemisella asiantuntijakoulutuksellani Helsingissä! Voin kertoa yksityiskohtaisemmin ja henkilökohtaisemmin bi-seksuaalisuuden puolista, jos annat sähköpostiosoitteen. Mieluummin sellainen maili, mistä muut eivät tunnista identiteettiäsi. Olen myös miettinyt ja selvittänyt pappien ja uskovaisten kanssa teologista puolta asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe