mä oon pelannu kaikki maailman pelit moneen kertaan läpi aina jo ennen kun ne on edes tullut kauppoihin kertaakaan
mä oon pelannu kaikki pelit läpi
8
843
Vastaukset
- Mitzy
EI - VOISI - VÄHEMPÄÄ - KIINNOSTAA
Pidä jo vihdoinkin turpakiinni pilalle hemmoteltu
kakara! Kukaan ei enään jaksa tota!
Olisit sitten vaikka pelannutkin mukamas
maailman kaikki pelit ennen kun ne tuli kauppoihin, sun ei tarvii sitä toisille
kertoa joten pidä vaan noi asiat omana tietonas! - Tominator
Mä vähän testaan sua, ja sun pelitietämystä, ja jotain muutakin.
Minkä pelin loppuvastus on nimeltään MotherBrain?
Mikä on Max Payne 2:The Fall Of Max Payne pelin ikäraja?
Millä numerokoodilla nousee silta pelissä Parasite Eve 2?
Kenet Steve tapaa zombiena pelissä Resident Evil: Code Veronica X?
A) Hänen isänsä
B) Hänen veljensä
C) Hänen siskonsa
D) Hänen äitinsä
Mikä on GTA - sarjan uusimman pelin nimi?
Vastaa kaikkiin kysymyksiin oikein!! ( Jos yksikin väärä vastaus, niin et ole pelannut kaikkia maailman pelejä läpi!) - BUCKBEAKorg
taas mua yritetään halveerata, minä olen aito ja alkuperäinen buckbeak, olen myös bubles, tubbles ja rubbles.
en ole pelannut kaikkia mailman pelejä läpi, mutta olen vice cityn nyt 15 kertaa läpi, kerran jopa 101%.
olen myös pelannut yli 250 peliä kahden vuoden aikana läpi. olen tosi hyvä pelaan kaikkia pelejä.
kysykää mtä vain vice citystä , niin minä neuvon teitä huonoja pelaajia,- joku muu
pidä säkin turpas kiinni
Jos sä oot se oikee niin eikös sulla pitäny olla rekisteröity nimimerkki. Vastaukseks ei kelpaa mikään "en vittu jaksanu oon pelannu sen vice cityn 21249 kertaa läpi enemmän ku sä!!!"
- mikko.9
no miten saa pleikkarilaa sota helikopterin muutenkin ku keräämällä hipareita
- ggggh
onko sulla jotai vitun vikaa päässä saatanan animalisti paskansyöjä, vai ootko sää nii vitun tyhmä ja vammane paskahousu joka ei osaa mitää muuta ku olla helvetin tyhmä!!!! tuu tänne päin näköö sanomaa jos on jotai asiaa äläkä siellä ruudun takana pasko housuus.. ainii mut sun äitishä sun persees pyyhkii ku tommone vajaa älyne apina ei ite osaa.. taiat olla joku apina joka on jääny monta kertaa luokalleen eikä oo saanu kavereita ku on tommone vajaa paskahousu
- jaah
joo läppää lentää määki oon pelannu gta new yorkin läpi ja se tulee kauppoihin vasta vuoden päästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142063Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861599Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1601486Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas141969- 84958
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49952Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.141858Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847