Mitä sääntöä rikkoo se, että ihmettelee, että

mieti tätä( se aito)

tekstit poistetaan ilman syytä? Vastauksen ongelma on kai siinä että todellista vedenpitävää, mielivallan pois sulkevaa syytä ei ole? Tämä alkaa muistuttaa mielivaltaa

Kun laitoin esiin kaikki säännöt ja kysyin, mitä niistä rikoin, sekin poistettiin

Vähitellen alkaa tympiä

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisalis

      Taas joku törkimys oli käyttänyt nimimerkkiäni siinä Jooga-ketjussa ja kommentoinut myös sinun postaustasi. Se en siis ollut minä. Sama tyyppi oli kirjoittanut myös kommentin, jossa oli ainakin sata pelkkää Maisalis-sanaa! Tietystä syystä en haluaisi rekisteröidä nikkiäni, joten ilmiö varmasti jatkuu. Haluaa kai minut pois palstalta. Ei kai vain luotsi?!!

      • mieti tätä (se aito)

        Maisalis
        13.10.2014 17:11

        Samaaa huomasin..olet hampaissa!

        Ps kiinnostaako blogini?


      • mieti tätä(se aito)
        mieti tätä (se aito) kirjoitti:

        Maisalis
        13.10.2014 17:11

        Samaaa huomasin..olet hampaissa!

        Ps kiinnostaako blogini?

        Tarkemmin mietittynä voi olla turhaa mutkistaa asiaa. Täälläkin on tilaa


        Huomasin että sinun nikkiäsi käytettiin tavalla jota en tunnistanut mielipiteiksesi.
        Jotkut pitää kirjoittelua hauskana, olen huomannut. Ihmettelen vain luotsin hampaattomuutta kun ei puutu asiaan. Minun ja balttiksen sekoittamísta on b. ollut itsekin tekemässä..Se että osin kirjoitamme samasta asiasta, on syy hyökätä ja " pitää " samana persoonana


        Tuo rekisteröintijuttu on jännä. Sanoin joskus b:lle ettei käyttäisi nikkiäni..ja hänpä sanoi, että kuka kieltää, vapaa maa ja käytti uhallakin. Näin se on..oletin että tekstini on niin erilaista ettemme sekoitu mutta tiedäthän kakarat!

        Nyt sitten minut on ajettu pois. Sinun tekstisi ovat pätevää asiaa mutta en voi ottaa kantaa..harmi, harmi todella.


      • Maisalis
        mieti tätä(se aito) kirjoitti:

        Tarkemmin mietittynä voi olla turhaa mutkistaa asiaa. Täälläkin on tilaa


        Huomasin että sinun nikkiäsi käytettiin tavalla jota en tunnistanut mielipiteiksesi.
        Jotkut pitää kirjoittelua hauskana, olen huomannut. Ihmettelen vain luotsin hampaattomuutta kun ei puutu asiaan. Minun ja balttiksen sekoittamísta on b. ollut itsekin tekemässä..Se että osin kirjoitamme samasta asiasta, on syy hyökätä ja " pitää " samana persoonana


        Tuo rekisteröintijuttu on jännä. Sanoin joskus b:lle ettei käyttäisi nikkiäni..ja hänpä sanoi, että kuka kieltää, vapaa maa ja käytti uhallakin. Näin se on..oletin että tekstini on niin erilaista ettemme sekoitu mutta tiedäthän kakarat!

        Nyt sitten minut on ajettu pois. Sinun tekstisi ovat pätevää asiaa mutta en voi ottaa kantaa..harmi, harmi todella.

        Joo, se luterilaisuus-palsta on mennyt melko mielettömäksi. Todella ikävää että sinut ajettiin sieltä pois. Saa nähdä kuinka kauan minä saan siellä olla. Jatkuvasti minua nimitellään trolliksi ja balttikseksi ja ties miksi kun älyllisemmät argumentit puuttuvat. Palstan taso on laskenut kovasti.


      • mieti tätä (se aito)
        Maisalis kirjoitti:

        Joo, se luterilaisuus-palsta on mennyt melko mielettömäksi. Todella ikävää että sinut ajettiin sieltä pois. Saa nähdä kuinka kauan minä saan siellä olla. Jatkuvasti minua nimitellään trolliksi ja balttikseksi ja ties miksi kun älyllisemmät argumentit puuttuvat. Palstan taso on laskenut kovasti.

        Maisalis
        25.10.2014 14:44

        Minusta tekstisi on ollut todella asiallista mutta siinä kai se vikakin. Nyt siellä on parikolme jotka ovat, sanoisin, lapsen asteella ja huvikseen rähjäävät. Yksi keino loukata on syyttää niin kuin sinua syytetään. Tyhjää ajanvietettä nulikoilta.

        Voisi tietysti toivoa että papit tulisi takaisin, mutta sitä he ei tee. Pertsahan sanoi eräässä vaiheessa, kun Kirkko kuulolla palstalla oli pappien poistumiskriisi, että nyt me uskovaiset voidaan olla keskenämme kun papittaret ja muu sekulisakki on poissa. Muistanet tilanteen? Nyt voi olla keskenään...:)

        En usko että palsta voi toimia edes luterilaisuuden uskonnollisena hartauspalstana jos sille ei ole tarvetta. Minusta näyttää ettei ole...et ole saanut hyvään aloitukseesi tarpeeksi monipuolista pohdiskelua...

        Olen samaa mieltä siitä, että Luotsin pitäisi olla toisenlainen:

        a) ohjata keskustelua ja tuoda esiin näkökulmia ja tietoa

        b)sekä
        pelata avoimin kortein. Hän näyttää poistavan tekstit joista ei pidä vaikka niissä ei rikota sääntöjä.

        c) Kesti aikansa ennen kuin tajusin erään nikin olevan Srhrink. Nikin lapselliseen puheeseen sanoin:" Kuulehan typäys.." ja sen jälkeen minua syytettiin Luotsin loukkaamisesta. Jaa-a, eipä voinut ottaa tekstiä esiin kun siinä hän käytti ihan muuta nikkiä


      • Maisalis
        mieti tätä (se aito) kirjoitti:

        Maisalis
        25.10.2014 14:44

        Minusta tekstisi on ollut todella asiallista mutta siinä kai se vikakin. Nyt siellä on parikolme jotka ovat, sanoisin, lapsen asteella ja huvikseen rähjäävät. Yksi keino loukata on syyttää niin kuin sinua syytetään. Tyhjää ajanvietettä nulikoilta.

        Voisi tietysti toivoa että papit tulisi takaisin, mutta sitä he ei tee. Pertsahan sanoi eräässä vaiheessa, kun Kirkko kuulolla palstalla oli pappien poistumiskriisi, että nyt me uskovaiset voidaan olla keskenämme kun papittaret ja muu sekulisakki on poissa. Muistanet tilanteen? Nyt voi olla keskenään...:)

        En usko että palsta voi toimia edes luterilaisuuden uskonnollisena hartauspalstana jos sille ei ole tarvetta. Minusta näyttää ettei ole...et ole saanut hyvään aloitukseesi tarpeeksi monipuolista pohdiskelua...

        Olen samaa mieltä siitä, että Luotsin pitäisi olla toisenlainen:

        a) ohjata keskustelua ja tuoda esiin näkökulmia ja tietoa

        b)sekä
        pelata avoimin kortein. Hän näyttää poistavan tekstit joista ei pidä vaikka niissä ei rikota sääntöjä.

        c) Kesti aikansa ennen kuin tajusin erään nikin olevan Srhrink. Nikin lapselliseen puheeseen sanoin:" Kuulehan typäys.." ja sen jälkeen minua syytettiin Luotsin loukkaamisesta. Jaa-a, eipä voinut ottaa tekstiä esiin kun siinä hän käytti ihan muuta nikkiä

        Niin, palstalla on myös yksi suht. arvostettu nikki, jonka epäilen olevan sitten toisia nikkejä käyttäen kimpussani tuon tuosta. Tunnistan hänet tyylistä, jota hän käytti myös eräällä toisella palstalla, jossa hän myös hyökkäsi minua vastaan. Luterilaisella palstalla hän on esiintyvinään vakinikillään muka sivistyneesti mutta suuttuessaan hän vaihtaa nikkiä ja tyylinsä alatyyliin. No, tällaista jakomielistä touhuahan näillä keskustelupalstoilla riittää ja itsekin välillä tuntee olonsa paranoidiseksi. Totta on, että tuo lut. palsta on luotsattu varsin yksipuoliseksi.


      • kaiku vastaa
        Maisalis kirjoitti:

        Niin, palstalla on myös yksi suht. arvostettu nikki, jonka epäilen olevan sitten toisia nikkejä käyttäen kimpussani tuon tuosta. Tunnistan hänet tyylistä, jota hän käytti myös eräällä toisella palstalla, jossa hän myös hyökkäsi minua vastaan. Luterilaisella palstalla hän on esiintyvinään vakinikillään muka sivistyneesti mutta suuttuessaan hän vaihtaa nikkiä ja tyylinsä alatyyliin. No, tällaista jakomielistä touhuahan näillä keskustelupalstoilla riittää ja itsekin välillä tuntee olonsa paranoidiseksi. Totta on, että tuo lut. palsta on luotsattu varsin yksipuoliseksi.

        Keskustelet taas itsesi kanssa kahdella nikillä. Olet naurettava.

        "Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin ei tule riitaa."


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe