Heippa!
Vuokrasin melkein pari viikkoa sitten pakettiauton nimeltä mainitsemattomasta suomalaisesta yrityksestä ja maksoin pakun vuokran heidän tililleen. Siitä noin viikon päästä he ilmoittivat tekstiviestitse että paku on rikki, sitä ei voida vuokrata pyydettynä päivänä ja pyysivät tilinumeroa johon rahat voivat palauttaa. Vastasin tähän tekstiviestiin tilinumerollani (sillä kommunikointi heidän kanssaan oli tapahtunut pääasiallisesti tekstiviesteillä). Tämä tapahtui sunnuntaina. Tänään keskiviikkona huomasin että rahoja ei olla vieläkään palautettu ja laitoin heille tilinumeron vielä mailitse. Perjantaina tulee täyteen 14 päivää alkuperäisestä vuokrauspäivämäärästä. Päteekö tähänkin nettiostosten 14. päivän aikaraja vaikka kyseessä on heidän peruutus, ei minun? Ja kyseessä ei oikeastaan ole nettiostos.. Heidän nettisivu ei oikein valaise asiaa. Onko minulla mitään oikeuksia jos he eivät palauta rahoja?
Kiitos jo etukäteen.
Rahat takaisin autonvuokrasta?
tietämätön88
0
83
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561