Tällainen pulju:
- Tuottoa.fi on palvelu, jonka kautta yleisö voi sijoittaa OPR-Vakuus Oy:n B-sarjan etuoikeutettuun osakkeeseen
- Minimisijoitus on 1 000 €
- Ei määräaikaa, sijoituksen voi lopettaa koska tahansa
- Sijoituksille maksetaan osinkoa 4–8 % sijoitusajan mukaan
- Osingonmaksu tapahtuu kuukausittain
- Ei avaus-, hallinto-, tai muita kuluja
http://www.tuottoa.fi/mika_on_tuottoa.php
Kyseessä on ilmeisesti joku pikavippifirma, joka saa osan rahoituksestaan pankilta ja osan myymällä osakkeita.
Olisiko tässä ideaa? Takuutuotto 8 %.
4
359
Vastaukset
Mulla on ollut yli kolme vuotta muutama "osake" tuolta firmalta. Kyse ei ole puhtaasta pikavippifirmasta, vaan itse asiassa suurempi osa toiminnasta keskittyy osamaksukauppojen rathoittamiseen.
Nyt kun joku kiukkuinen kukkahattutantta ajoi läpi yksityisten yritysten osinkojen verollepanon, täytyy tuosta muistaa maksaa verot eli nettotuotto taisi viimeks laskemani mukaan olla maksimissaan 7,42%.
Muistat vaan että pääomiasi ei oo mitenkään suojattu, joten rahat pitää olla henkisesti valmis menettämään.- Loistava oivallus
Näissä on semmoinen ongelma, etteivät ne ole oikeita osakkeita. Osakkeiksi niitä nimitetään vain, jotta omistajan oikeuksia voidaan rajoittaa ja jättää kaikki valta ja valvonta yhtiössä pääomistajan käsiin. Eihän noita omistava edes saa osallistua yhtiökokoukseen. Myöskään jälkimarkkinoita ei ole, koska "osakkeita" ei voi myydä muille kuin yhtiölle itselleen. Eikä arvonnousua tule, vaikka yhtiöllä menisi kuinka hyvin.
Toisaalta ne eivät myöskään ole velkakirjoja, koska voitonjako ja takaisinlunastus riippuvat yhtiön omasta pääomasta ja voitosta. Toisin sanoen, jos yhtiö kaatuu, näiden omistajat saavat viimeiseksi rahansa takaisin.
Yhdistettynä siis samassa sijoituskohteessa osakkeiden ja velkakirjojen huonot puolet. En ostaisi noin pienellä tuottoprosentilla. Jos et usko, lue ehdot yhtiön sivuilta.- Anonyymi
Olit oikeassa jo tuolloin, lisäksi eduskunta asetti korkokaton, menetin koko pääoman, hieman tuli osinkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit oikeassa jo tuolloin, lisäksi eduskunta asetti korkokaton, menetin koko pääoman, hieman tuli osinkoja.
Mitä merkitystä finanssivalvonnalla?
Tahroja paperilla eli ei mitään, ei turvaa vaan antaa oikeuden väärinkäytöksille.
Pikavippailu ja sen valvonta täysin floppi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588