Kylpyhuone remontti on tulossa ja ei tietoa mitä oikeesti tulee maksamaan,missä hintaluokassa pyörii siis pelkkien töiden osalta.
Mitat leveys 180cm pituus 400cm korkeus 250cm. seinälaatttaa menee noin 17m2 ja lattiaalaattaa 25m2.
Puretaan mieheni kanssa vanhat pois ja viedää kaatsikalle.
Eli työt kaikki mitä siihe kuuluu hionta,seinälevyjen asennus,kosteuseristeet (taloyhtiö maksaa) laatoitus seinät ja lattia, katon panelointi ja allastason asennus.
sähkö ja putkityöt teetetään tutulla.
Paljon kiitoksia etukäteen
Kylpyhuone remontin hinta arvio työt
8
193
Vastaukset
- alle 6
Nopee veikkaus kyllä alle 6 tuhantee euroo pitää työt saada.
Tokihan sekin riippuu jos remonttifirmalla on pitkä matka kohteeseen yms.. - Pelkkä työn osuus
Työn osuus (poisl. purkaminen ja LVIS-työt) voisi olla euroissa tuommonen 3000 e johonkin reiluun 4000 euroon. Siinä on semmoset reilu viikon - kahden viikon työt, joten tunteja kertyy luokkaa 60 - 80 h x 50 e = 3000 - 4000 e. Siihen sitten päälle kilometrit ja varmaan siinä myös valvoja jotain velottaa.
- näinkö?
Siis tarkoititko 4000e alviton hinta eli alv reilu 5 tonnii?
- Ei vaan alvillinen
hinta. Varmaan löytyy niin kalliimpia kun halvempiakin tekijöitä ja jos tekijä on joka hommalle eri, tuntiveloituskin saattaa vaihdella, mutta eiköhän tuo ole aika hyvä keskiarvo.
- Pansku
Mikset jätä tarjouspyyntöä esim. firmasatama.fi sivuston kautta niin saat varmasti kattavasti hinta-arvioita ja tarjouksia suoraan yrittäjiltä.
- funtsaaaa..
Älä otat sellaista joka tekee alveineen 4000e ei todellakaa siihe hintaa voi olla hyvä.
Kaikessa ei kannata säästää....- Kerrotko mitä maksaa
Jos ei noin 80 h riitä mainittuun työhön, silloin tekijä on joko tumpelo tai laskutetut tunnit ja tehty työ ei vastaa toisiaan.
Kannattaa lukea ensin aloitus ja sen mukaan sitten arvioida työn määrä.
Jos tuntihinta on reilusti ylitse 50 e alveineen, sitten asia on toinen.
Avaimet käteen, sis.kaikki aineet, tarvikkeet ja kalusteet (perustasoa), jollei jouduta kosteuksia kuivatteleen, maksaa nettona veroineen luokkaa 8000 - 10 000 e ja sillä hinnalla saa A1-laatua.
- tällasta
4600e töiden osuus ja kaikki tarvikkeet n. 4000e, tuohon hintaan saa K-raudasta n. neljän neliön kph:n uusiksi. on vaan ikävää että mun remontti alkoi niin että oli vesivahinko ja mun kylpyhuoneesta poistetiin kaakelaeita. kuivaus hurisi kuukauden. ja nyt ne kehtaa ehdottaa että seinä paikataan erivärisellä peltilevyllä.
olen sanonut ettei käy. isännöitsijä ja taloyhtiö tiettää vastuunsa mut hankalaa kun eivät ehdot htiurakoitsijaa ja muuta, sillä yhtiöllä olisi vastuu kun repivät auki. ja se vuoto oli talon putkissa jossain .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1717364Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334479Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202585- 682112
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151041- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977