Amenity kit kaukolennoilla

sankakuulokkeet

Jakaako Finnair turistiluokan matkustajille mitään amenity kit:iä kaukolennoilla? Lähinnä kiinnostaa, että jos jakaa, niin mitä siihen kuuluu. Lisäksi myös kiinnostaa, että millaiset kuulokkeet kaukolennoilla on käytössä, ovatko nappikuulokkeet, vai sangalliset? Kyseessä on ihan reittilento eli ainakin kuulokkeet ovat ilmaiset, mutta en siis tiedä millaiset. Tiedolla on sinänsä väliä, etten voi käyttää nappikuulokkeita ja mukana myös pieniä lapsia, joten tarviin hommaa niillekin kuulokkeet jos jaetaan vain nappiversioita.

6

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+13

      Huonot nappikuulokkeet, tyyny ja peitto ovat ainoat mitä Finnairilta economyssä saa. Lentokoneadapteri omiin kuulokkeisiin on erinomainen sijoitus yleensäkin. Itse asiassa bisneksenkin puolella Finnairin amenity kit on yleiseen tasoon nähden hyvin riisuttu "ympäristösyistä", tosin siihen saa pyytämällä täydennystä kosmetiikkapuolelle.

      • Täysin naurettava

        Busineksessa saa ruskean paperipussin. Jenkit luulee sitä oksennuspussiksi. Finnairin amenity kit painii ihan omassa sarjassaan.


      • sankakuulokkeet

        Nappikuulokkeita vähän pelkäsinkin niiden tarjoavan eli parempi ottaa omat kuulokkeet. Ja siellä siis kuulokkeet 2-pistokkeisia, siksi tuota adapteria suosittelit? En ole nimittäin koskaan onnistunut lentämään koneessa, jossa olisi tuo 2-pistokkeinen kuuloke eikä adaptereita ole siksi vielä hommattu. Olin jotenkin ajatellut, että tuo 2-pistokkeinen on jotenkin vanhaa koulukuntaa...


      • twoprong
        sankakuulokkeet kirjoitti:

        Nappikuulokkeita vähän pelkäsinkin niiden tarjoavan eli parempi ottaa omat kuulokkeet. Ja siellä siis kuulokkeet 2-pistokkeisia, siksi tuota adapteria suosittelit? En ole nimittäin koskaan onnistunut lentämään koneessa, jossa olisi tuo 2-pistokkeinen kuuloke eikä adaptereita ole siksi vielä hommattu. Olin jotenkin ajatellut, että tuo 2-pistokkeinen on jotenkin vanhaa koulukuntaa...

        Kaksipistokkeiset on Finnairin kaukolennoilla käytössä. Uusista A321ER-koneista en ole varma. Ja on sellaisia aika monella muullakin yhtiöllä yhä käytössä, syytä siihen en tiedä.


    • 20+16

      Ilmeisesti noi kitit on menossa uusiksi Busineksessä, ja economyyn on tulossa maksullinen comfort-paketti.

      "Kaukolennoilla yksi syksyn uudistuksista on Economy Comfort -paketti, jonka ostamalla asiakas saa enemmän jalkatilaa, mukavan päänojan, laadukkaat kuulokkeet viihdejärjestelmän käyttöä varten sekä silmäsuojan, korvatulpat ja hammasharjan.

      Businessluokan matkustajat saavat myös oman virkistyspaketin, johon sisältyy valikoima laadukkaita brändituotteita."

      Jos hinta tosiaan on vain 45,- (gold -50% plat ilmainen), vaikuttaa ihan hyvältä. Tosin tuon mainittiin olevan alkaen -hinta.

    • matkustaja X

      Kannatttaa huomata, että se on siis alkaen 45 eur per suunta. Tuossa istuin on sama kuin turistiluokassa, eikä selkänoja käänny tavallista enempää.

      Osasin toivoa tätä economy comfort -päivitystä, mutta voisi se vähän rohkeampikin olla. Nyt on menty taas sieltä mistä rima on matalin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe