Miksi jotkut tekstiviestit tulevat moneen kertaan?

Elisa66

Miksi jotkut tekstiviestit tulevat 2-8 kertaa. Puhelin on Lumia 820 johon päivitetty Win 8.1 ja jossa Elisan liittymä?

10

6235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Elisa66,

yleensä jos tekstiviestit saapuvat moneen kertaan, johtuu se vastaanottavan puhelimen häiriöstä. Verkko-ongelmaksi nämä jäävät erittäin harvoin.

Puhelimen kunnollinen uudelleenkäynnistys useimmissa tapauksissa ratkaisee ongelman. Paras vaihtoehto olisi se, jos liittymän SIM-korttia pääsisi kokeilemaan toisessa puhelimessa hetken aikaa ja testata sitten toimintaa.

Teemu / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

• Muuten tyytyväinen

Hei
      Itselläni ollut Lumia 920 n vuoden verran. Taannoin tulleen Windows Phone 8.1 ohjelmistopäivityksen myötä ilmeni seuraava ongelma.
      Saapuneet viestit saapuvat satunnaisesti (vallankin aamuisin lähetetyt) moneen kertaan.
      Viimeisin tänään 22.9.2014 aikaleimalla 7:32 lähetetty viesti tuli kuuteen kertaan (viimeisin klo 8:18)
      Puhelimen buuttaus ei auta, sitä yritetty jo monta kertaa.
      Jotenkin tuntuis , että ei liity puhelimeen sinänsä vaan nimenomaan tuohon ohjelmistoversion päivitykseen.

terveisin,
      Mauri /Soneran asiakas

• Rinkelina

Moi. Mulla sama ongelma. Lumia 820 ja win 8.1 päivityksen jälkeen on tekstiviestejä ruvennut tulemaan monta kertaa.

• piippiip
        Rinkelina kirjoitti:

Moi. Mulla sama ongelma. Lumia 820 ja win 8.1 päivityksen jälkeen on tekstiviestejä ruvennut tulemaan monta kertaa.

Sama ongelma. Lumia 820, wp8.1 ja Sonera.

• huonokäyttis

Sama ongelma ja tukku muita ongelmia Lumia 820 käyttispäivityksen win 8.1 jälkeen. Todella turhauttavaa.

• Bembölingen

Mulla kanssa 920 ja WP 8.1 toi tämän ongelman kaksi viikkoa sitten. Kuka voisi auttaa?

• jjjjjj12345

Mullakin sama, nimenomaan windows 8.1 päivityksen jälkeen alkoi viestit tulemaan monta kertaa. Ei kaikki mutta ainakin ne mitä en heti lue.

• windows kaatuu

Elisan tekninen tuki kertoi, että vika johtuu juuri tuosta päivityksestä ja microsoftin käsissä koska tulee korjaava päivitys.

• Persesuomalainen

Elisa paikkaa budjettiaan, tekstarit laskutetaan monta kertaa. Kyllä kansa tietää.

• Anonyymi

Avattu Elisa verkon lasku teksti viesti maksettu ja maksamaton peräkkäin.
      Sisältää kirosanoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe