Miksi jotkut tekstiviestit tulevat 2-8 kertaa. Puhelin on Lumia 820 johon päivitetty Win 8.1 ja jossa Elisan liittymä?
Miksi jotkut tekstiviestit tulevat moneen kertaan?
9
6077
Vastaukset
Hei Elisa66,
yleensä jos tekstiviestit saapuvat moneen kertaan, johtuu se vastaanottavan puhelimen häiriöstä. Verkko-ongelmaksi nämä jäävät erittäin harvoin.
Puhelimen kunnollinen uudelleenkäynnistys useimmissa tapauksissa ratkaisee ongelman. Paras vaihtoehto olisi se, jos liittymän SIM-korttia pääsisi kokeilemaan toisessa puhelimessa hetken aikaa ja testata sitten toimintaa.
Teemu / Elisan Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi- Muuten tyytyväinen
Hei
Itselläni ollut Lumia 920 n vuoden verran. Taannoin tulleen Windows Phone 8.1 ohjelmistopäivityksen myötä ilmeni seuraava ongelma.
Saapuneet viestit saapuvat satunnaisesti (vallankin aamuisin lähetetyt) moneen kertaan.
Viimeisin tänään 22.9.2014 aikaleimalla 7:32 lähetetty viesti tuli kuuteen kertaan (viimeisin klo 8:18)
Puhelimen buuttaus ei auta, sitä yritetty jo monta kertaa.
Jotenkin tuntuis , että ei liity puhelimeen sinänsä vaan nimenomaan tuohon ohjelmistoversion päivitykseen.
terveisin,
Mauri /Soneran asiakas- Rinkelina
Moi. Mulla sama ongelma. Lumia 820 ja win 8.1 päivityksen jälkeen on tekstiviestejä ruvennut tulemaan monta kertaa.
- piippiip
Rinkelina kirjoitti:
Moi. Mulla sama ongelma. Lumia 820 ja win 8.1 päivityksen jälkeen on tekstiviestejä ruvennut tulemaan monta kertaa.
Sama ongelma. Lumia 820, wp8.1 ja Sonera.
- huonokäyttis
Sama ongelma ja tukku muita ongelmia Lumia 820 käyttispäivityksen win 8.1 jälkeen. Todella turhauttavaa.
- Bembölingen
Mulla kanssa 920 ja WP 8.1 toi tämän ongelman kaksi viikkoa sitten. Kuka voisi auttaa?
- jjjjjj12345
Mullakin sama, nimenomaan windows 8.1 päivityksen jälkeen alkoi viestit tulemaan monta kertaa. Ei kaikki mutta ainakin ne mitä en heti lue.
- windows kaatuu
Elisan tekninen tuki kertoi, että vika johtuu juuri tuosta päivityksestä ja microsoftin käsissä koska tulee korjaava päivitys.
- Persesuomalainen
Elisa paikkaa budjettiaan, tekstarit laskutetaan monta kertaa. Kyllä kansa tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319