Hei kaaleet!
Mitä mieltä ootte. Jätetäänkö tää palsta KOKONAAN kaajeen haltuun. Annetaan niiten keskenään haukkuu meitä. Mitä näille kaajeen pelleille lähtee mitään oikomaan tai puolustautumaan. Ihan samaahan se on mitä ne ajattelee. Vaikka ne näksi kaikkia kaaleita esim. töissä, niin silti niillä olis paha olla.
Niitten omat teot ei oo mitään, niinkun raiskaukset, paloittelut ja muut ja kaajeethan ei nauti työttömyysturvasta eli näi eivät rasita yhteiskuntaa "nauraa"
Mutta ihan oikeesti jätetään tää palsta kokonaan. Antaa näitten raukkojen päteä ja nostattaa itsetuntoaan tässä. Eihän se haukkuminen siitä lopu, mutta mitä turhaa niihin on vastata.
Hei rakkaat kaaleet!
7
562
Vastaukset
- aila
Olen aivan samaa mieltä sun kans Allani. Kaajeitten kommenteihin kannattaa oikeastaan jättää kokonaan vastaamatta. Eihän niiltä voittoa saa ja niiden järkikin on niin paksu, ettei se ole avoinna muutoksille tai uudelle ajatustavalle. Ja mikä sit on se sivistyksen taso, no en viitsi siihen sanoa mitään.
Samaa mieltä oon. Kaaleet jätetään kaajeen jutut omaan arvoonsa. Ei vastata eikä puolustauduta. Keskenämme voidaan ajatuksia vastata, mutta kaajeen pilkkajutuihin ei noterata. Mitä mieltä ootte - kaaleen nainen
kyllä olen kanssasi samaa mieltä,olisihan täällä mukava joskus käydä selaamassa mitä ihmisille kuuluu,mutta kyllä kaajeet vie kaikesta voiton Luovutaan vaan kaikki tän käytöstä ni katotaan ketä ne sit haukkuu
- asiasta tietoinen
kyllä olen kanssasi samaa mieltä.Kaajeitten kommenteihin kannattaa oikeastaan jättää kokonaan vastaamatta
- toinen kaaleen nainen
Hyvä juttu, tehään niin, mutta kaajeen haukkimiset ei kuitenkaan siitä varmaan lopu. Nehän elää ressukat kaaleen ivaamisesta. Ei ne haukkimista lopeta, mutta ei suoda niille sitä iloa, että vastataan.
pökähtyisivät
- Body Guard
Kirjoitin siihen Pääkallomiehen juttuun kommentiksi teille romaneille. "Ottakaa rauhallisesti pikkupojat härnää teitä." On se hyvä että itsekin tajusitte sen. Itse en ole romani.
- suuttunut
tehdään niin että jätetää kaajeille pökähystautisille tämä sivu ja lähetää kaikki mustalaisen pois täältä sivuilta ja tehdään oma sivu jonne ei pääse kaajeet pökähystautiset
- Herranjestas
suuttunut kirjoitti:
tehdään niin että jätetää kaajeille pökähystautisille tämä sivu ja lähetää kaikki mustalaisen pois täältä sivuilta ja tehdään oma sivu jonne ei pääse kaajeet pökähystautiset
Ette te osaa omia keskustelusivuja tehdä. Olkaa vaan täällä. Luen näitä joka sunnuntai tuttavilleni. Niillä naurua piisaa. Jos te täältä pois lähdette niin ajanviete loppuu.
Pidetään hauskaa yhdessä. Älkää ottako tätä nyt niin verisen vakavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409