Täällä on kyselty mistä hyvä täystyppä dobberi. Kennel Hainidesta. Täällä on ollut jotain negatiivista puhetta Reet Kaussista, joka ei kyllä pidä paikkaansa. Ainakaan minun tietoni mukaan. Olen sieltä ostanut kolme koiraa, ystäväni yhden, eikä ole ollut mitään ongelmia. Kasvattajalle voi kertoilla kuulumisia ja saa muutenkin täyden tuen pennun kasvatukseen. Viimeisimmän ostin viime kesänä.
Korvien laitosta on ollut paljon puhetta. Itse en ole ikinä laittanut mitään tukia, vaikka niin joka paikassa neuvotaan. Ainoa mitä on korvissa ollut, on apteekista ostettu urheiluteippu. Se ei ole liian tarttuvaa joten karvaa ei myöskään lähde, etenkään jos teippiä kostuttaa vedellä ennen pois ottoa. Teipit olen leikannut n 10cm paloiksi ja käärinyt korvan ympärille, niin että korva jää pystyyn. Koiraa ei ole teipit häirinneet missään vaiheessa ja nukahtaa ainakun niitä alkaa laittamaan, eli ei mikään kielteinen kokemus.
Korvat ovat jääneet hyvin pystyyn.
korvien laitosta ja typätyistä yleensä
dobberi.
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501796
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381454- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875