miten kerron tytölle että tykkään hänestä?

apua!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen siis ihastunut yhteen meä luokan tyttöön. Kumpiki ollaan ujoja tyttö ei puhu paljoo ite oon aika puhelias. Se asuu aika lähellä mua. Ei tunneta kovin hyvi ja saattaa olla myös niin että tyttöki tykkää musta. Mul on aika paljo harrastuksia ollaan melkee yhtä pitkiä ja kumpiki urheillaa paljo. Kiitän etukäteen kaikkia jotka auttaa mua.

20

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmirb

      Minkä ikäisiä ootte? :)

    • jns ii.g

      Tismalleen sama tilanne täällä :/ tyttö vaikuttaa vaan mun tapauksessa välinoitämättömältä
      ainii ja mä oon 18v lukiolainen

    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ite oon 12 ja tyttö on kuukauden päästä 12

      • jais

        Minulla on sinulle hyvä vinkki:
        Älä mene nyt vain päästämään, että pidät hänestä vielä.
        Sinun pitää ensin kyllä jutella enemmän hänen kanssaan ennen kun mitään siirtoja lähdet tekemään.


      • apuun
        jais kirjoitti:

        Minulla on sinulle hyvä vinkki:
        Älä mene nyt vain päästämään, että pidät hänestä vielä.
        Sinun pitää ensin kyllä jutella enemmän hänen kanssaan ennen kun mitään siirtoja lähdet tekemään.

        Itellää sama ongelma molemmat 12 ja molemmat urheilullisii, mut ens vuon se menee eri kouluu seiskalle. Mut asutaa lähekkäin


    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Älkää laittako tänne niitä teän omia pulmia.

      • Ei vitun myötähäpeä

        Mitähän vittua tänne sitten pitäis laittaa? Vittu sinun ongelmistako tässä pitäis puhua?


      • 14v typy
        Ei vitun myötähäpeä kirjoitti:

        Mitähän vittua tänne sitten pitäis laittaa? Vittu sinun ongelmistako tässä pitäis puhua?

        Sä et oo yksin tän ongelman kanssa jote älä sä rääpäle valita!


    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Sori oon vaan nyt niin sekona ku en saa kerrottua sille еt tykkään hänestä. (*_*)

    • 15vPsykologi

      Tuossa ei todellakaan auta se että meet ja sanot tykkääväs, mutta tuossa auttaa se että meet jsutiinsa juttelee sen kaa ja olemaan. Itsekin seurustelen ja en edes tiedä, milloin aloitin. Sillä me niin sanotusti kasvoimme yhteen.

    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Apuaaaaaaaa!

    • turkoositNauhat

      Mee puhuu sille. Sen kyllä huomaa jos sitä ei kiinosta ja jos kiinostaa nii sit vaan kysyt vaikka lenkille jos kerta ootte urheilullisii?

    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Olen aika ujo niin еi kyl onnistu. :(

      • apuun

        Mul ois tänääki ollu 5 paikkaa kertoo mut en uskalla ja kuten aiemmin sanoin se menee kevääl eri kouluu eikä nähä ellei...


      • turkoositNauhat

        Jos yhtään auttaa niin voithan sä jutella vaikka facessa?


      • apuun
        turkoositNauhat kirjoitti:

        Jos yhtään auttaa niin voithan sä jutella vaikka facessa?

        Jos mua tarkotat nii ei sil oo mut jutellaa wapis.


    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ei оle saan muutaman kuukauden sisällä.

      • apuun

        Oisko mitää vinkkii alottaa keskusteluu whatsappiin?


    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Etkö vois tehä omaa keskusteluu apuun?

    • apua!!!!!!!!!!!!!!!!

      Apua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe