Koska Kosilta ei ole omaa palstaa, kysyn tätä kautta mitä ovat saarella olevat hyttyset, jotka hakkaavat yöllä melkoisille paukuroille. Miten olette ratkaisseet ongelman? Varmaan moni Rodoksen kävijä on tutustunut myös Kosiin
Mitä keleen hyttysiä Kosilla?
9
791
Vastaukset
- mä vaan123
Niitä on kaikilla saarilla. Mun mielestä se vihreä, mitä Suomessa myydään auttaa myös noihin. Varsinkin ravintoloissa pöytäliinan alla käyvät kimppuun. Viime kesänä lentokoneessa oli yksi tyyppi aika ankean näköinen, ei varmaan ollut myrkyt mukana ja varmaan allerginen. Pää oli ihan pateilla ja sääret myös.
- jjt1
Rodoksella ainakin on moskiittoja jotka ovat hyttysen oloisia ja purevat paukamille.
- ouzo 12
jjt1 kirjoitti:
Rodoksella ainakin on moskiittoja jotka ovat hyttysen oloisia ja purevat paukamille.
Oltiin syyskuussa viikko, eivät moskiitot vaivanneet, hotellimme oli aivan rantkadun vieressä melkein keskustassa.
Joskus ovat joillain saarilla olleet riesana, paikallisessa apteekissa kun näytti puremia antoivat tehokkaan voiteen. - metaxa
ouzo 12 kirjoitti:
Oltiin syyskuussa viikko, eivät moskiitot vaivanneet, hotellimme oli aivan rantkadun vieressä melkein keskustassa.
Joskus ovat joillain saarilla olleet riesana, paikallisessa apteekissa kun näytti puremia antoivat tehokkaan voiteen.Tuo on totta, että kannattaa ostaa paukamiin/kutinaan vasta sikäläisestä apteekista tökötit jotka tosiaan auttavat. Olen myös huomannut, että riippuu ihmisestä, (kehen moskiitot vai mitä lienee) iskevät enemmän. Itse olen se ns.kohde ja olenkin ihmetellyt, että kuinkahan pöllyssä ne lentelevät aamuyöstä...
- Anonyymi
Pidät päällä yli kaksi promillea, niin ei vaivaa itikat.
- Anonyymi
Nyt on jotain pientä mäkäräistä, joka puree tosi kovaa myrkkyä. Ihme kyllä, sipaisemalla purentakohtaan ouzoa, helpottaa heti eikä se itikka enää pure, kun voitelee sääret ouzo Nikolaksella.
Ja kuten aiemminkin todettu, myös oraalisesti voi suojautua.- Anonyymi
Entäs Kaisa, pureeko?
- Anonyymi
Ja paikalliset naaraa
- Anonyymi
Etelätuulilla Saharasta tulee hiekkaa ja eksoottisia hyönteisiä. Jopa malariaa levittäviä hyttysiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1671823Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561377Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1961142Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541097Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus771060Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37995- 62916
- 66913
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211875Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830