Koska Kosilta ei ole omaa palstaa, kysyn tätä kautta mitä ovat saarella olevat hyttyset, jotka hakkaavat yöllä melkoisille paukuroille. Miten olette ratkaisseet ongelman? Varmaan moni Rodoksen kävijä on tutustunut myös Kosiin
Mitä keleen hyttysiä Kosilla?
9
836
Vastaukset
- mä vaan123
Niitä on kaikilla saarilla. Mun mielestä se vihreä, mitä Suomessa myydään auttaa myös noihin. Varsinkin ravintoloissa pöytäliinan alla käyvät kimppuun. Viime kesänä lentokoneessa oli yksi tyyppi aika ankean näköinen, ei varmaan ollut myrkyt mukana ja varmaan allerginen. Pää oli ihan pateilla ja sääret myös.
- jjt1
Rodoksella ainakin on moskiittoja jotka ovat hyttysen oloisia ja purevat paukamille.
- ouzo 12
jjt1 kirjoitti:
Rodoksella ainakin on moskiittoja jotka ovat hyttysen oloisia ja purevat paukamille.
Oltiin syyskuussa viikko, eivät moskiitot vaivanneet, hotellimme oli aivan rantkadun vieressä melkein keskustassa.
Joskus ovat joillain saarilla olleet riesana, paikallisessa apteekissa kun näytti puremia antoivat tehokkaan voiteen. - metaxa
ouzo 12 kirjoitti:
Oltiin syyskuussa viikko, eivät moskiitot vaivanneet, hotellimme oli aivan rantkadun vieressä melkein keskustassa.
Joskus ovat joillain saarilla olleet riesana, paikallisessa apteekissa kun näytti puremia antoivat tehokkaan voiteen.Tuo on totta, että kannattaa ostaa paukamiin/kutinaan vasta sikäläisestä apteekista tökötit jotka tosiaan auttavat. Olen myös huomannut, että riippuu ihmisestä, (kehen moskiitot vai mitä lienee) iskevät enemmän. Itse olen se ns.kohde ja olenkin ihmetellyt, että kuinkahan pöllyssä ne lentelevät aamuyöstä...
- Anonyymi
Pidät päällä yli kaksi promillea, niin ei vaivaa itikat.
- Anonyymi
Nyt on jotain pientä mäkäräistä, joka puree tosi kovaa myrkkyä. Ihme kyllä, sipaisemalla purentakohtaan ouzoa, helpottaa heti eikä se itikka enää pure, kun voitelee sääret ouzo Nikolaksella.
Ja kuten aiemminkin todettu, myös oraalisesti voi suojautua.- Anonyymi
Entäs Kaisa, pureeko?
- Anonyymi
Ja paikalliset naaraa
- Anonyymi
Etelätuulilla Saharasta tulee hiekkaa ja eksoottisia hyönteisiä. Jopa malariaa levittäviä hyttysiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115357Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933298Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403286- 811867
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311626450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281617Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.441604Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1481294- 161169