Mikä ihme siinä mättää, että chat on paskottu piloille jo useamman kuukauden ajan? Ei pääse sisään ja sitten oma nikki jää jumiin sinne. Aina lataa vaan, eikä mitään näy. Kaikki keinot tehty, eri selaimia kokeiltu, keksit poistettu ja laitettu päälle, viruksen torjunnat otettu pois päältä ja vaikka mitä. Aiemmin toimi aina, mutta nyt tällaista kuraa.
KORJATKAA CHAT!
Chatti on paskana
3
155
Vastaukset
- lukihärö
Minulla toimii moitteettomasti ja selaimena on firefox. Virustorjuntana Windoussin oma, joka päivittäin ajaa automaattisesti virtorjuntaohjelman läpi.
- tane riksusta
Ei chattia tarvitse korjata. Soitat vain puhelimella johonkin satunnaiseen numeroon, jonka katsot puhelinluettelosta, niin siinä on sinulle ihan riittävästi chattia.
- Chat on rikki
No juu, mutta chat EI TOIMI. Muutama kuukausi sitten kaikki oli hyvin. Sitten tuli joku uudistus ja nyt ei näe mitään kuin valkean ruudun ja lataa ikuisesti. Ei pääse mihinkään chat-huoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659