Kertokaapa Marmariksesta!

Päärynä

Voisko joku ystävällisesti kertoa mulle vähän tästä Marmariksesta. Millaista olla niin työssä/lomallakin? Millanen bailumeininki? Ihmiset? Toivoisin omakohtaisia kokemuksia. :)
Kiitti!

7

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmar.emjpää

      marmaris on kaikin puolin niin kovin kovin ihana paikka,aina on niin ihana palata sinne joka vuosi ja nähdä paljon ihania ja mukavia ihmiisä,aina on paljon vanhoja ja uusia tuttuja.
      ystävällisiä ihmisiä,hyvä mieli aina :)
      viihteellä' mielettömän hyvä meininki,vaikka joka ilta.baarikadulla ja rantakadulla on paikat.
      suosittelen todella lämpimästi.

    • helvetti

      Ei sais meikäläistä sinne enää uudestaan vaikka matka olis ilmainen!!!.
      Samalla rahalla pääsee paljon mielenkiintoisimpiin paikkoihin..siis ihan turkissakin..

    • ssr

      Tuossa emjpää kiteytti aika hyvin. Loistavan kohteen valitsit, ainut vaan on se, että ilmat eivät ole tähän aikaan vuodesta parhaimmillaan. Se on oikeastaan aika pitkälti tuurista kiinni että sataako vaiko eikö. Bailumeiniki on erittäinkin letkeää, ja valinnanvaraa illanviettopaikoista löytyy! Käyhän soneraplazan matkalaukusta lukemassa "Marmarikseen ekaa kertaa" -viestiketju, siellä enemmän noista paikoista.
      Aurinkoista lomaa!

    • +++++

      jos haluat kunnon lomakohteen,valitse joku Kreikan saarista,eikä tarvi katsoa näitä turkkilaisia huijareita.

    • kannattaa

      marmaris on paikkana mukava ja mahtava se on paikka josta löytyy jokaiselle jotakin jos vain viitsii tehdä muutakin kuin maata rannalla ja kömpiä lähimpään baariin. Ruoka paikkoja mieltymyksen mukaan valittavissa, iltamenopaikkoja diskoista paritanssiin. Paikka vielä edullinen moneen muuhun maahan verrattuna ja huijareita vähemmän kuin esim. espanjassa tai kreikassa varkaitakin vähemmän.
      Nähtävää on paljon niin vene kuin muillakin retkillä ja vielä enemmän jos vuokraat auton tai vespan ja lähdet joko yksin tai jonkun paikallisen opastamana vähän ulkopuolelle kaupungin. Jokainen tekee mielipiteensä itse, joten kannattaa käydä tutustumassa myös marmarikseen itse kuulopuheet aina huonoja antamaan oikeaa kuvaa mistään.Paikkaan joko ihastuu tai vihastuu mutta niinhän on joka paikassa. itse olen käynyt marmariksessta kymmenen kertaa viihtynyt joka kerta. Olen käynyt myös kreikassa ja espanjassa yhtä usein ja kreikkaan en mene enään milloinkaan koska sieltä tosi huonoja kokemuksia mutta tämä on minun mielipiteeni joku muu pitää toisenlaisista paikoista. hauskaa matkaa

      • Päärynä

        Kiitoksia kaikille, jotka vaivauduitte vastaamaan mulle! Hyvät jatkot kaikille :)


    • Suvi

      Itse olin viime kesänä kolme viikkoa marmariksella ja sitä ennen olen sielä ollut 2 kertaa. Olin sielä bilettämässä parin tyttökaverin kanssa ja hauskaa oli... Suosittelen baarikadun baareja ne olivat mahtavia varsinkin (JOY?) baari jossa oli mahtava tunnelma pikkutunneille asti! Hauskaa marmariksella voi pitää ilman lirkuttelevia miehiä mutta aina pieni flirtti tekee terää (sänkyyn ei kannata mennä, muutakin voi tehdä) Toivon sinulle erittäin onnistunutta matkaa ja toivottavasti viihdyt ja menet uudestaa... Paikkaa joko inhoaa sydämensä pohjasta tai sitten sitä kertakaikkiaan pitää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe