Kertokaapa Marmariksesta!

Päärynä

Voisko joku ystävällisesti kertoa mulle vähän tästä Marmariksesta. Millaista olla niin työssä/lomallakin? Millanen bailumeininki? Ihmiset? Toivoisin omakohtaisia kokemuksia. :)
Kiitti!

7

1639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmar.emjpää

marmaris on kaikin puolin niin kovin kovin ihana paikka,aina on niin ihana palata sinne joka vuosi ja nähdä paljon ihania ja mukavia ihmiisä,aina on paljon vanhoja ja uusia tuttuja.
      ystävällisiä ihmisiä,hyvä mieli aina :)
      viihteellä' mielettömän hyvä meininki,vaikka joka ilta.baarikadulla ja rantakadulla on paikat.
      suosittelen todella lämpimästi.

• helvetti

Ei sais meikäläistä sinne enää uudestaan vaikka matka olis ilmainen!!!.
      Samalla rahalla pääsee paljon mielenkiintoisimpiin paikkoihin..siis ihan turkissakin..

• ssr

Tuossa emjpää kiteytti aika hyvin. Loistavan kohteen valitsit, ainut vaan on se, että ilmat eivät ole tähän aikaan vuodesta parhaimmillaan. Se on oikeastaan aika pitkälti tuurista kiinni että sataako vaiko eikö. Bailumeiniki on erittäinkin letkeää, ja valinnanvaraa illanviettopaikoista löytyy! Käyhän soneraplazan matkalaukusta lukemassa "Marmarikseen ekaa kertaa" -viestiketju, siellä enemmän noista paikoista.
      Aurinkoista lomaa!

• +++++

jos haluat kunnon lomakohteen,valitse joku Kreikan saarista,eikä tarvi katsoa näitä turkkilaisia huijareita.

• kannattaa

marmaris on paikkana mukava ja mahtava se on paikka josta löytyy jokaiselle jotakin jos vain viitsii tehdä muutakin kuin maata rannalla ja kömpiä lähimpään baariin. Ruoka paikkoja mieltymyksen mukaan valittavissa, iltamenopaikkoja diskoista paritanssiin. Paikka vielä edullinen moneen muuhun maahan verrattuna ja huijareita vähemmän kuin esim. espanjassa tai kreikassa varkaitakin vähemmän.
      Nähtävää on paljon niin vene kuin muillakin retkillä ja vielä enemmän jos vuokraat auton tai vespan ja lähdet joko yksin tai jonkun paikallisen opastamana vähän ulkopuolelle kaupungin. Jokainen tekee mielipiteensä itse, joten kannattaa käydä tutustumassa myös marmarikseen itse kuulopuheet aina huonoja antamaan oikeaa kuvaa mistään.Paikkaan joko ihastuu tai vihastuu mutta niinhän on joka paikassa. itse olen käynyt marmariksessta kymmenen kertaa viihtynyt joka kerta. Olen käynyt myös kreikassa ja espanjassa yhtä usein ja kreikkaan en mene enään milloinkaan koska sieltä tosi huonoja kokemuksia mutta tämä on minun mielipiteeni joku muu pitää toisenlaisista paikoista. hauskaa matkaa

• Päärynä

Kiitoksia kaikille, jotka vaivauduitte vastaamaan mulle! Hyvät jatkot kaikille :)

• Suvi

Itse olin viime kesänä kolme viikkoa marmariksella ja sitä ennen olen sielä ollut 2 kertaa. Olin sielä bilettämässä parin tyttökaverin kanssa ja hauskaa oli... Suosittelen baarikadun baareja ne olivat mahtavia varsinkin (JOY?) baari jossa oli mahtava tunnelma pikkutunneille asti! Hauskaa marmariksella voi pitää ilman lirkuttelevia miehiä mutta aina pieni flirtti tekee terää (sänkyyn ei kannata mennä, muutakin voi tehdä) Toivon sinulle erittäin onnistunutta matkaa ja toivottavasti viihdyt ja menet uudestaa... Paikkaa joko inhoaa sydämensä pohjasta tai sitten sitä kertakaikkiaan pitää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe