Poikaystävällä on synttärit tulossa, ja haluaisin ostaa hänelle lahjaksi NHL 15-pelin. Meillä on nyt xbox360-konsoli, ollaan kuitenkin mietitty, että hintojen vähän laskettua ostettaisiin tuo uusi xbox one. Vanhemman konsolin pelit ei ainakaan toistaiseksi toimi uudella, mutta toimiiko xbox onen pelit 360llä? Haluaisin ostaa pelin nyt synttäreiksi, mut olis aika nihkeää jossei sitä voisi sitten uudella konsolilla enää pelata. Toisaalta en myöskään haluaisi ostaa peliä konsolille jota meillä ei ole.
Xbox one pelit vanhemmalla konsolilla?
2
153
Vastaukset
- tyhmä tyttöystävä taas
jatketaan nyt siis vielä, että lueskelin että jonkin näköinen laite olisi kai tulossa, joka sallii 360-pelien pelaamisen myös onella, mutta tietääkö kukaan, kuinka varmaa tää on ja millä aikataululla? Jääkö tällöin pelikokemuksesta puuttumaan jotain, jossei ihan uusimmalle konsolille suunnatulla pelillä pelaa?
Oon siis ihan hukassa asian kanssa niin kaikki vinkit on kultaa! - asser8
Moi, ei toimi one pelit 360 boksissa ei tule koskaan toimimaan!
http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/compatibility-with-xbox-360
yllä mainitulla tavalla mahdolista pelata 360 peleja One konsolilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998