Poikaystävällä on synttärit tulossa, ja haluaisin ostaa hänelle lahjaksi NHL 15-pelin. Meillä on nyt xbox360-konsoli, ollaan kuitenkin mietitty, että hintojen vähän laskettua ostettaisiin tuo uusi xbox one. Vanhemman konsolin pelit ei ainakaan toistaiseksi toimi uudella, mutta toimiiko xbox onen pelit 360llä? Haluaisin ostaa pelin nyt synttäreiksi, mut olis aika nihkeää jossei sitä voisi sitten uudella konsolilla enää pelata. Toisaalta en myöskään haluaisi ostaa peliä konsolille jota meillä ei ole.
Xbox one pelit vanhemmalla konsolilla?
2
144
Vastaukset
- tyhmä tyttöystävä taas
jatketaan nyt siis vielä, että lueskelin että jonkin näköinen laite olisi kai tulossa, joka sallii 360-pelien pelaamisen myös onella, mutta tietääkö kukaan, kuinka varmaa tää on ja millä aikataululla? Jääkö tällöin pelikokemuksesta puuttumaan jotain, jossei ihan uusimmalle konsolille suunnatulla pelillä pelaa?
Oon siis ihan hukassa asian kanssa niin kaikki vinkit on kultaa! - asser8
Moi, ei toimi one pelit 360 boksissa ei tule koskaan toimimaan!
http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/compatibility-with-xbox-360
yllä mainitulla tavalla mahdolista pelata 360 peleja One konsolilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741