Otatteko lauantai-iltaisin olutta tai siideriä.Ja mitä sen jälkeen?
Miten teillä?
21
1333
Vastaukset
- Doe-10
Saunotaan,vihdotaan ja vastotaan.Että näin ;)
- 50 + 3kk
Ensin saunotaan ja sitten otetaan vasta. :=)))
- Doe-10
50 + 3kk kirjoitti:
Ensin saunotaan ja sitten otetaan vasta. :=)))
ollaanko pohjoisessa vai etelässä.Vihdotaanko vai vastotaan.Meillä harrastetaan molempia :)))
- 50+3kk
Doe-10 kirjoitti:
ollaanko pohjoisessa vai etelässä.Vihdotaanko vai vastotaan.Meillä harrastetaan molempia :)))
että se oli näin, että pohjosessa vastalla vihdotaan. :=)))))
- Doe-10
50+3kk kirjoitti:
että se oli näin, että pohjosessa vastalla vihdotaan. :=)))))
että ainakin Oulun seutuvilla on jopa vihtomiskilpailuja ;))))
- 50+3kk
Doe-10 kirjoitti:
että ainakin Oulun seutuvilla on jopa vihtomiskilpailuja ;))))
olet kuullut. Mitenkähän siellä Oulun seudulla sellaisia kilpailuja pidetään? Taitavat ne Oululaiset olla erikoista porukkaa. Onkohan lauteilla miehet sekä naiset yht'aikaa?
Taitais olla melkoiset kilpailut :=) - Doe-10
50+3kk kirjoitti:
olet kuullut. Mitenkähän siellä Oulun seudulla sellaisia kilpailuja pidetään? Taitavat ne Oululaiset olla erikoista porukkaa. Onkohan lauteilla miehet sekä naiset yht'aikaa?
Taitais olla melkoiset kilpailut :=)ovat.Naiset kuulemma ovat kovempia löylynheittäjiä,kuin miehet ;))) TOSI erikoista porukkaa...
- 50+3kk
Doe-10 kirjoitti:
ovat.Naiset kuulemma ovat kovempia löylynheittäjiä,kuin miehet ;))) TOSI erikoista porukkaa...
Olen kyllä muistaakseni jotain juttua kuullut näistä Oululaisten saunomisista. Aika outoa porukkaa. Toivottavasti ei kukaan Oululainen lue tätä juttua :=(
Mutta tekisi mieli kyllä joskus lähteä käymään siellä ja tutustua ihan livenä asiaan. Voisi olla aika mielenkiintoista :=) - Doe 10
50+3kk kirjoitti:
Olen kyllä muistaakseni jotain juttua kuullut näistä Oululaisten saunomisista. Aika outoa porukkaa. Toivottavasti ei kukaan Oululainen lue tätä juttua :=(
Mutta tekisi mieli kyllä joskus lähteä käymään siellä ja tutustua ihan livenä asiaan. Voisi olla aika mielenkiintoista :=)Lukee.Siitä olen varma. Virtuaalisesti on tullut rankasti siellä saunottua ;)))
- 50+3kk
Doe 10 kirjoitti:
Lukee.Siitä olen varma. Virtuaalisesti on tullut rankasti siellä saunottua ;)))
Olen kuullut siitäkin. :=))
Eikö sinulla ollut joku kaverikin Hesasta matkassa? Tämä maailma on niin pieni. Mikään asia ei tahdo pysyä salassa. :=))) - Doe-10
50+3kk kirjoitti:
Olen kuullut siitäkin. :=))
Eikö sinulla ollut joku kaverikin Hesasta matkassa? Tämä maailma on niin pieni. Mikään asia ei tahdo pysyä salassa. :=)))Entinen merikarhu ;)) Maailma on pieni ja S24 vielä pienempi ;))) Sinua varmaan kiinnostaisi tietää "löytöretkeilyni"palstoilla ?
- 50+3kk
Doe-10 kirjoitti:
Entinen merikarhu ;)) Maailma on pieni ja S24 vielä pienempi ;))) Sinua varmaan kiinnostaisi tietää "löytöretkeilyni"palstoilla ?
kyllä. Kerrotko? :=))
- Doe-10
50+3kk kirjoitti:
osoitteen ;))) ?
- 50+3kk
50+3kk kirjoitti:
unta, vai oliko viinien huumaa, vaik en kyllä ole viiniä ottanutkaan. Oletkohan se joksi epäilen? :=))))
- 50+3kk
Doe-10 kirjoitti:
osoitteen ;))) ?
Ei nainen kaikkea voi kertoa. Voimme olla erittäin ovelia. Hyökkäämme silloin, ku sitä viimeks odottais :=)))))
- Doe-10
50+3kk kirjoitti:
unta, vai oliko viinien huumaa, vaik en kyllä ole viiniä ottanutkaan. Oletkohan se joksi epäilen? :=))))
sellaista tietäisin ;)) Osoitekin häipyi kyberavaruuteen ;))))
- Eemeli
Otatteko, keskityttekö oikein ottamiseen. Onko "ottaminen" kaiken keskipiste, jonka ympärillä pyöritään.
"Ottaminen" suoritetaan hyvän ystävän kanssa ruokailun yhteydessä, jolloin sitä nautitaan pullo/2-henkeä. Toki vielä kahvit ja konjakit.- Eemeli
Viiniä. Minkälaista, riippuu nautittavasta ruoasta ja ajankohdasta.
- Mies 50+
On kaksi mahdotonta-asiaa, mennä ottaan pari kaljaa kapakkaan ja toinen on puolella kullilla nainti.Kahta herraa ei voi palvella yhtäaikaa toinen on viina ja toinen on nainen.Siis meikä tyytyy itsetekemään sovinistin sekamehuun,sitä palvottavaa odotellessa.
- kypsempi 50 +
Olen aikaisemmin joskus ottanut oluet tai hieman viiniä silloin tällöin, aika harvoin nykyään.
Minulla menee lauantai-illat useimmiten yksin kirjojen, musiikin tai televison parissa.
Olen selviytymässä päättyneestä pitkäikaisesta suhteestani ja lujille ottaa.
Toivon kuitenkin että aurinko nousisi vielä minullekin. - ellumari
Puolikuiva siideri silloin tällöin.
Ei ole mihinkään viikonpäivään sidottu.
Tänään otin ruokavieraitteni kanssa pari lasillista punkkua.
Minulla ei ole mitään vaikeutta istua aivan kuvin suinkin esimerkiksi ravintolassa, kun olen niinsanottuna "juoppokuskina."
Joku on kysynytkin kuinka kestän seurassa, missä muut ottavat reippaastikin alkoholia.
Kestän ihan hyvin, jos ei kukaan ala älyttömästi örveltää ja häiriköidä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948