Vammalan Kupo-line

Sastamalan äijä

Kuljetuspoikien raunioille perustettu Kupo-line tulee kulkemaan samaa rataa kuin edeltäjänsä. Kannattamaton huonekaluajo tekee tuosta firmasta nopeasti entisen firman.

Jotkut ne eivät opi mistään mitään.

8

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi kuski

saako kupo linen kuarmureihin laitta viirejä lasiin ja lisävaloja, jos ite maksaa ne? Saako?

• vammalan poika

Oletko rahoittaja vai miksi itket ?
      Mene ihmeessä antamaan omat neuvosi miten laitetaan tuotot kohdalleen,saat varmasti neuvoistasi kohtuu korvauksen kun ne todetaan tuottaviksi.

Oletko se sama joka oli huolissaan myös silloin kun kuljetuspojat oli hengissä?
      Auramaalla töissä?
      Palataan asiaan muutaman vuoden kuluttua ja ihmetellään sitten kuinka oikeassa olitkaan.

• Äläjauhapaskaa

Kirjoituksestasi on nyt kulunut lähes kolme vuotta. Kupoline on ollut useampaan kertaan protestilistalla ja sen omavaraisuusaste on -70% luokkaa. Joten kukahan tässä mahtoi olla oikeassa?

• puukenkä 2

Aivan idioottimaista laittaa vanhaan paskaan autoon lisävaloja kun ensin pitäisi auto vaihtaa.

• jk901

On helvetin fiksuja kun harrastavat hyväntekeväisyyttä.

• jk901

Valitettavasti on omakohtaista kokemusta näistä firmoista jotka harrastaa "huviajelua" se on sit työntekijältä pois,eli maksetaan mitä pystytään.

• Nurmimatto

Kyseinen pulju on juuri menossa konkurssiin. Jotkut ne vaan eivät opi yhdestä konkursista yhtään mitään.

• köössi

Eipä ihme finderiä kattoo..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe