Ketkä tääl käyttää esim. rahakoodeja sims kakkosta pelatessaan? Mä en käytä, koska musta se kadottaa peli innon... aattelin vaan kysyy. ;)
ts2 koodeista
10
499
Vastaukset
ikääntymis koodia. Kun on saanu vihdoin täydellisen simin ja sille kaikki taitopisteet sun muut niin se potkasee tyhjää.
Rahakoodia käytin sen verran et sain rakentaa niin paljon ku vaa mahtu :P- Amppeli
lammas-jr kirjoitti:
En rakentanu taloa omalle simille. Ihan vaan huviks.
..mihin sä sitä rahakoodii tarvittit? Ei siihen itse rakentamiseen rahaa tarvita, siihen vaan et muuttaa siihen, tai jos asuttaa jonkun tontille ennen ku rakentaa..
Mä käytän rahakoodii, ku en viitti kerätä sitä rahaa työllä. Saanpahan ees jossain "elää" laskematta onko tohon tai tohon varaa...
Muita en käytä, ku ei päättärin vääntämisen välis kerkee pelailee niin paljoo et kukaan kerkeis vanhentuu tms.. :( Amppeli kirjoitti:
..mihin sä sitä rahakoodii tarvittit? Ei siihen itse rakentamiseen rahaa tarvita, siihen vaan et muuttaa siihen, tai jos asuttaa jonkun tontille ennen ku rakentaa..
Mä käytän rahakoodii, ku en viitti kerätä sitä rahaa työllä. Saanpahan ees jossain "elää" laskematta onko tohon tai tohon varaa...
Muita en käytä, ku ei päättärin vääntämisen välis kerkee pelailee niin paljoo et kukaan kerkeis vanhentuu tms.. :(Kun menin sinne tontille muuttamaan. En tajunnu sillon et sen voi rakentaa ilman et kukaan on muuttanu sinne.
- villikissa91
Jollain perheelle mä käytän ja jollain en käytä ollenkaan. Mutta muita koodeja (ikääntymiskoodi, moveobjects) mä käytän.
- jokus
MÄ EN TOD. käytä koska niis koodeis ei oo järkee... mitä kivaa sit siin pelis on???
tosi kivaa varmaan jos on älyttömän paljon rahaa... EI SIINÄKÄÄN OLE JÄRKEÄ! - tutti_86
Mäkään en halua käyttää rahakoodeja, pelistä menee just se into, jos käyttää koodeja, ei oo mitään tavoitetta, ja kaikki tavarat voi ostaa kerralla..
On kiva ohjata simejä, ja antaa heidän menestyä työelämässä, ja sitten pikkuhiljaa ostella kaikkea kivaa kotiin. - Simsinpelaaja
motherlode
- Simidimi
rahakoodia, koska it voi ostaa kaiken, ihan kaiken mitä haluaa. Ikääntymiskoodia en ole ainakaan vielä käyttänyt, koska sit se ei ole niin............todellinen.
- Paula
Nii no mä oon aina ihan pulas ilman koodeja, istä löytäisin sims2:seen rahakoodin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831524Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1471343Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu47863Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126790