linja-auto yhteys Otanmäkeen ? Transtech

LINJA-AUTOLLAKO ?

Olisiko monikaan töissä Transtechilla, jos töihin pääsisi linja-autolla ?
Koska silloin, ei maksettaisi kilometrikorvauksia.
Tiedän, olen joskus ollut siellä töissä, moni työkaveri on töissä siellä sen takia, että saa kilometrikorvaukset verokortille, muka palkka niin huono.
Minua ainakin vitutti mennä töihin autolla, nuorempana tein reissuhommia, mutta vanhemmiten tuo jatkuva ajaminen alkoi kyllästyttää.

9

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroja sataa

      Onhan se kannattavaa jos viisi ukkoa istuu autossa, vuoroviikoin ajetaan mutta jokainen kuittaa korvaukset joka päivältä.

      • pois päässyt

        Näin ainakin helvetin kateellisten paikkakuntalaisten mielestä. Ei riitä verovähennykset kattamaan enää autoilun kuluja. En kulkisi ko. laitoksessa vaikka maksettaisiin!


      • nimetön
        pois päässyt kirjoitti:

        Näin ainakin helvetin kateellisten paikkakuntalaisten mielestä. Ei riitä verovähennykset kattamaan enää autoilun kuluja. En kulkisi ko. laitoksessa vaikka maksettaisiin!

        Eipä tartte kulkea koko laitoksessa kohta kun on pönkkä ovella. Velka rahalla pyörii nykyään. Jee velkaa velan päälle.


      • pois päässyt 1
        pois päässyt kirjoitti:

        Näin ainakin helvetin kateellisten paikkakuntalaisten mielestä. Ei riitä verovähennykset kattamaan enää autoilun kuluja. En kulkisi ko. laitoksessa vaikka maksettaisiin!

        Minä olisin kulkenut linja-autolla töissä, silloin kun olin siellä töissä, ei se mitään kateellisten puhetta ole.....vaan totta, minä ihmettelin sitä, että kaikille maksetaan korvaukset, vaikka yksi ajaa, toisaalta, minä vittuunnuin silloin joskus, kun oli kyydissä sellaisia inisijöitä, eikä autoa edes kerennyt huoltaa välillä.
        Sitten kun minun auto hajosi, vein sen verstaalla, oli koko ajan piilovittuilua, että minä kuljin siivellä heidän kyydissä, sen jälkeen, kun auto korjautettiin ajoin sen määräaikaisen pätkän itsekseni, enkä ottanut ketään kyytiin,


      • kissan viikset
        nimetön kirjoitti:

        Eipä tartte kulkea koko laitoksessa kohta kun on pönkkä ovella. Velka rahalla pyörii nykyään. Jee velkaa velan päälle.

        se millään tappiolla pyöri, silloin kun Talgo muutti Transtechiksi, sen jälkeen niissä harvoissa palavereissa ilmoitettiin joka kerta, että tehdas pyörii nolla tuloksella tai tappiolla, kissan viikset se millään tappiolla pyöri, tehtaan omistaa suomalaiset sijoittajat, ei ne vuosia pyöritä tehdasta omasta pussistaan.
        Pistävät tuoton omaan pussiinsa.
        Se on totta, että vaikka sinne kuljetetaan autolla ja saa verovähennyksenä matkakustannukset, autoilu on kallista, sitä mieltä minä olen aina ollut.
        Tiedän tosin monia siellä vielä töitä tekeviä, hankkiutuvat pois, jos ei saa verovähennyksinä matkakustannuksia syynä on aika usein kiireinen elämäntapa, äkkiä töihin ja sieltä pois.
        Parasta olisi julkisen liikenteen kulku sinnekkin suuntaan.
        Ajattelen nyt muita, sillä minä en sinne aio enää mennä, näin sitä tehdasta jo ihan tarpeekseni, mutta Transtech pyörii vielä hamaan tulevaisuuteen asti.


    • Yksin ajellaan

      Ei siellä muuten kannatakkaan töissä käydä kun niitten vähennysten takia.
      Pienet on palkat. Ei oo varraa ostaa bussia ittelle.

      • BUSSI ITELLE ????

        Paikallisliikennettä tarkoitin, SAIVARTELIJA !
        Jos paikallisliikenne ajaisi edes takaisin, ei saisi matkoja verovähennyksiin.


    • Aamuhöperökö?

      Ilman muuta jos linajauto hakee ja miksei ratikkakin.Hyvin voidaan vaihtaa josa ei tarte autoa käyttää.Nykyään joutuu pitkänmatkalaiset ajelemaan yöllä ja on se vaarallistakin.Ei yhtään kateellinen näille jotka raatavat.

    • Tollo Peloton

      Kyllä on taas alotuspostaaja ajatellu viimeseen asti.. Monessa perheessä on pakko pitää kahta autoa ihan vaan sen takia että joutuu ajamaan otanmäkeen. Mut tunnetustihan auton pito on suomessa lähes ilmasta. Vakuutukset, polttoaineet, verot ja muut huoltokulut. Vuositasolla niistä kilometrivähennyksistä ei niin paljoa plussan puolelle jää että kellään kannattas olla kateellinen tai pitää toista autoa ihan vaan huvikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe