Eli Nhl 15 peli latautui eilen ennakkotilauksesta ja pääsin tänään pelaamaan. Noh kaikki meni hyvin ja sain kaikki alkuasetukset yms valmiiksi, mutta sitten kun yritin mennä online-peliin, se ei onistunut. Oikeaan ylänurkkaan tuli Pelin lautaus oranssilla pohjalla, joka on pysynyt 18% jo useamman tunnin. Peli hyväksyy mennä Demo joukkueilla pelaamaan, muttei esim. asetuksiin tai kokoonpanoihin menemisen. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Nhl 15 ongelma
hättää kärsivä
6
283
Vastaukset
- hättää kärsivä
Ongelma ratkaistu; Ea ja Sony vittuillee saatanan hitaalla ja suurella latauksella (19 GB) joten kaikki jotka tilas ennakkoon Ps storesta, saa paskantaa housuihinsa 24 lisätuntia muihin verrattuna!!!!!
- silakka1976
24 tuntia paskaa ja asennus jumissa 9% kohdalla sain neuvoja ea tuesta, nyt tukeen saa jonottaa ihan vitus....
- silakka1976
24 tuntia ****** ja asennus jumissa 9% kohdalla sain neuvoja ea tuesta, nyt tukeen saa jonottaa ihan vitus....
- Jaa
Mulla on sama ongelma...mitä pitää tehä että sais toimimaa?
- ei ymmärrä
Ootteko saanu toimimaan ja miten
- Ydy2y25e
Älkää ostako massapaskapelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477