Eli Nhl 15 peli latautui eilen ennakkotilauksesta ja pääsin tänään pelaamaan. Noh kaikki meni hyvin ja sain kaikki alkuasetukset yms valmiiksi, mutta sitten kun yritin mennä online-peliin, se ei onistunut. Oikeaan ylänurkkaan tuli Pelin lautaus oranssilla pohjalla, joka on pysynyt 18% jo useamman tunnin. Peli hyväksyy mennä Demo joukkueilla pelaamaan, muttei esim. asetuksiin tai kokoonpanoihin menemisen. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Nhl 15 ongelma
hättää kärsivä
6
261
Vastaukset
- hättää kärsivä
Ongelma ratkaistu; Ea ja Sony vittuillee saatanan hitaalla ja suurella latauksella (19 GB) joten kaikki jotka tilas ennakkoon Ps storesta, saa paskantaa housuihinsa 24 lisätuntia muihin verrattuna!!!!!
- silakka1976
24 tuntia paskaa ja asennus jumissa 9% kohdalla sain neuvoja ea tuesta, nyt tukeen saa jonottaa ihan vitus....
- silakka1976
24 tuntia ****** ja asennus jumissa 9% kohdalla sain neuvoja ea tuesta, nyt tukeen saa jonottaa ihan vitus....
- Jaa
Mulla on sama ongelma...mitä pitää tehä että sais toimimaa?
- ei ymmärrä
Ootteko saanu toimimaan ja miten
- Ydy2y25e
Älkää ostako massapaskapelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657