Mitkäs muut ruotsalaiset matkatoimistot myy valmismatkoja Goalle kuin Apolloresor? Olis mukava lähteä tukholmasta matkaan ja vähän halvemmallakin kuin suomesta.
Omatoimimatka ei ole mun juttu, joten kommentit niistä voi jättää kirjoittamatta, samoin ne että mene muualle intiaan niin näkee intian, mä haluun just mennä goalle paketti matkalle
ruotsalaisia matkatoimistoja
6
193
Vastaukset
- kvg MN 64
Aika turha täällä kysellä tommosia, tää jengin ramppaa Goalla am taikka tjären matkoilla ja omatoimimatkaajat p***luilee vuorostaan niille, kun eivät muualle osaa mennä Intiassa.
Ruotsista lentämiset on ihan järkijuttuja, mutta kun tää jengi on NIIN kiireistä, että ei ehdi millään Ruotsin kautta sinne Goalle ;D
Googlettamalla löydät matkatoimistot taikka muilla hakukoneilla. Ihan yksinkertaista puuhaa! - MN 64
Kiitos kun vaivauduit vastaamaan, vastauksesi taso olikin sitä mitä suomi24:stä voi odottaakin.
- kvg MN 64
Eipä kiittämistä! Tosiaan pienellä googletuksella löydät useampia matkanjärjestäjiä Ruotsista. Kannattaa myös huomioida Viron tarjonta, jos se suunta auttaa yhtään matkustamistasi.
En käy nyt tarkemmin täällä neuvomaan, tämä kun on sentään suomi24... - kvg MN 64
kvg MN 64 kirjoitti:
Eipä kiittämistä! Tosiaan pienellä googletuksella löydät useampia matkanjärjestäjiä Ruotsista. Kannattaa myös huomioida Viron tarjonta, jos se suunta auttaa yhtään matkustamistasi.
En käy nyt tarkemmin täällä neuvomaan, tämä kun on sentään suomi24...Tuota Viron tarjontaa http://www.avistatravel.ee/viimase-hetke-reisid-india-goa
- MN 64
kvg MN 64 kirjoitti:
Tuota Viron tarjontaa http://www.avistatravel.ee/viimase-hetke-reisid-india-goa
Kiitti!!
- Matkustaa yksin
Ei kannata vaivautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876