Heitänpä kysymyksen, kun täällä tuntuu olevan tietäjiä joka lähtöön.
Minulla on McAfee Firewall 3.03.1000.0. En ole missään nähnyt testiä tai muuta tietoa mokomasta joka käsittääkseni on ilmainen. Niin ainakin minulle sen laittanut sanoi...
Nyt se kysyy joka kerta erikseen, päästetäänkö IE ottamaan yhteyttä ja varoittaa, että sitä on muutettu sitten viime yhteydenoton.
Eli
Onkohan palomuurini luotettava?
Mistähän kysymys mahtaa johtua?
Mikä olisi paras (=luotettavin) ja mielellän ilmainen palomuuri?
Virustorjuntaohjelmani on kunnossa.
McAfee-palomuuri
4
654
Vastaukset
- jaa
Ottamatta kantaa McAfee-palomuuriin...
Paras ilmainen palomuuri on Sygate. - nappi
ohimennen kysyttynä, päivititkö juuri konetta updatessa?
jos vastaus on kielteinen niin IE on pesiytynyt pöpö. jos vastauksesi on myöntävä, varmista silti ettei koneessasi ole spywarea ja tyhjennä välimuisti (sinne se örkki usein päätyy IEllä surffatessa)- samoja
..........
varmista silti ettei koneessasi ole spywarea ja tyhjennä välimuisti (sinne se örkki usein päätyy IEllä surffatessa
...............
ongelmia
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000007&posting=22000000005049218
- wolfquest pelaaja
mites tän palomuurin saa suljettua? McAfeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466