Oksettava Nimo

bb-jobbari

Ihan ensin en ole mikään rasisti,,,

Mutta kyllä voi olla ärsyttävä se Nimo. Riittää kun avaa suunsa. Tyhmä lässyttävä ämmä, aivan kaks vuotiaan tasolla oleva .selän takana puhuu paskaa jne.
Matkii Jonia kaikessa,
Ulos ja kiireesti,,

35

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pommakkii

      Joo on rasittava ja teinix ou my guydness

    • en tykkää

      Ärsyttävä puhetyyli. Ja mikään ruudinkeksijä todella.

    • Nimo out

      Nimo ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään. Hän ei kestä minkäänlaisia vastoinkäymisiä, eikä muiden antamaa ohjeistusta.

      Rasittava valittaja!

    • bb-jobbari

      Mä niin toivon et Kartano häviää ja joutuu takasin Kellariin kun haluun nähdä kuin Nimo hajoaa..
      En kestä yhtään kuunnella sen vinkumista.

      Ja toinen asia mikä ärsytttää on se et noi on kun lasten tarhassa kun luetaan jotain, ne ei kuuntele ja kun on luettu ne heti kysyy et ai mitä piti tehdä ja kenen, Kuullun ymmärtäminen todella huonoa, Ja joidenkin yleissivistys tasoa 0 :D

    • katsoja1

      Itselläni ei pahaa sanottavaa, senkuin bilettää ja pamlaa ns. stadilaisittain. Minun ns. "inhokki" onneksi poistui talosta- tunnen hänet hyvin ns. oikeassa elämässä.

    • kummeksuja

      Nimo on äärimmäisen oksettavan ja kuvottavan oloinen 120-kiloiseksi turvonnut. Miten jollain voikin olla niin iso perrsse?

    • hintin verran kalju

      Pohjanmaan pelle mikälie ärsyttävä juippi seuraavassa junassa kotiin. hei hei

    • sasu3

      Nimolla on kauniit kasvot.
      Nimo tai Andte voittoon!

      • Jotain järkee

        Oli kauniit kasvot tai ei, mutta tää muija on niin dille kuin olla ja voi. Ei jatkoon. Kiitos.


      • ööks
        Jotain järkee kirjoitti:

        Oli kauniit kasvot tai ei, mutta tää muija on niin dille kuin olla ja voi. Ei jatkoon. Kiitos.

        Tykkäsin Nimosta ekat kaks viikkoo, mut nyt näyttää siltä, et mimmi on kiroileva teinipissis pahimmasta päästä. Olen pettynyt.


      • Nonimo
        ööks kirjoitti:

        Tykkäsin Nimosta ekat kaks viikkoo, mut nyt näyttää siltä, et mimmi on kiroileva teinipissis pahimmasta päästä. Olen pettynyt.

        Pälättää ja kälättää hengästyneenä, olisi joskus hiljaa.


    • Johtaja, johtaja

      Kaksinaamainen NIMO-kartanonjohtaja. Nimo keskusteli ulkona Janin kanssa. Kertoi Janille kartanon asioita. Kun Nimo tuli kartanoon, alkoi heti länkyttää karatanolaisille Janin kertomia asiota kellarista. Kyllä tuolle naiselle ei kannata kertoa mitään. Rotat Jonathan ja Tuija pyysivät Nimolta iltapalaa, kun oli nälkä. Ei antanut, koska rottien syömisestä vähän aikaa. Itse ahminut ruokia ja välipalojoja koko päivän ja vielä äsken lösähti keittiön pöydän ääreen yöpalalle. Nimo itse olisi rotan roolissa itkenyt pillittänyt, kuinka joku voi olla noin julma, hän joutuu olemaan nälässä.... Hyvä Nimo! Kyllä olet muistanut olla ruoka-aikana ruokapatojen ääressä. Jatka samaan malliin, muista ei ole väliä, kunhan minä saan herkkuja.

    • Jarno pois

      Nimo on mahtava mimmi mutta Jarno täys narttu oikutteleva nulikka. Pohjanmaan murre en kestä sitä pohohohojanmaata uhu huh

    • hate-somali

      ympärileikattu somali huora , ei oo ees käyny kertaakaan suihkussa. haisee varmaan ihan paskalle !!!!! hyiiiiiii miten noi muut asukkaat kestää sitä . !!!! sais mennä takaisin somaliaan kun ei oo tyytyväinen koskaan !!!!! ja ruma ku aasin perse !

      • hate-rasisti

        Mistä sinä tiiät miltä se haisee? Vai ookko joskus kentis päässy nuuhkasemaan?


      • mamunnuuskija
        hate-rasisti kirjoitti:

        Mistä sinä tiiät miltä se haisee? Vai ookko joskus kentis päässy nuuhkasemaan?

        Kaikki neekkerit hausee, se on ihab sams onko se adoptoitu suomalaisen perheen kasvattava nekkeri vai mamu..sama haju...kiinalaiset on sanonu et läns8imaiset haisee, mut nekkerit haisee vielä enemmän. Voi päätellä evoluution kulun... oon itse nuuhkinu adoptoitua suomalaista ustaa ja afrikkalaista mamua läheltä, ja ihan sam kumma mamuhaju molemmissa.


      • hate-rasisti
        mamunnuuskija kirjoitti:

        Kaikki neekkerit hausee, se on ihab sams onko se adoptoitu suomalaisen perheen kasvattava nekkeri vai mamu..sama haju...kiinalaiset on sanonu et läns8imaiset haisee, mut nekkerit haisee vielä enemmän. Voi päätellä evoluution kulun... oon itse nuuhkinu adoptoitua suomalaista ustaa ja afrikkalaista mamua läheltä, ja ihan sam kumma mamuhaju molemmissa.

        Ai sinä olet kuullu sen Kiinalaisilta.:D:D:D:D


      • järkeä
        mamunnuuskija kirjoitti:

        Kaikki neekkerit hausee, se on ihab sams onko se adoptoitu suomalaisen perheen kasvattava nekkeri vai mamu..sama haju...kiinalaiset on sanonu et läns8imaiset haisee, mut nekkerit haisee vielä enemmän. Voi päätellä evoluution kulun... oon itse nuuhkinu adoptoitua suomalaista ustaa ja afrikkalaista mamua läheltä, ja ihan sam kumma mamuhaju molemmissa.

        Nyt lopettakaa tuo rasistiset heitot.hirmu touhua eikö täällä kukaan valvo kirjoittelua?...Nimo on hyvä tyyppi ei mitään valittamista sulkekaa telkkarin jos ei kestä.katoa..piste ja pilkku...


    • PIKKE MUMMO

      aivan kauhee kiukuttelija ulos ja äkkiä ja niin kiero kun korkki ruuvi hyi soikoon

    • Nimon puhetta

      Nimo ei osaa muita sanoja kuin Vittu, Perseestä, Syvältä, Vittu ja Vittu

      • sanavarastoija

        Oikeesti??, mä en kestä!!, Ou mai gudness ja ou mai Gaad...


    • b80+

      Nimo nyt ei sitten vaan satu olemaan äänestyksessä, joten katsojan on sitten kestettävä, ainakin viikko.

      • Nimo++++

        Toivottavasti Nimo voittaa.


    • bb lobbari

      Ai kuheeta sentään itkeähän sitä nyt pitää,, Joutuu taas kellariin ja ei saa käyttää suoristusrautaa,
      Isoveli miks vihaat mua, kun mä vaan haluun olla kaunis ja suoristaa mun tukan..

      Kotiin vaan sieltä jos on elämää suurempi asia.. Helvetin itkupilli,,,

    • näillä mennään

      Niin tyytymätön naisen alku.
      Nimo haluaa radioroimittajaksi, niin hänen olisi oppia artikuloimaan selkeästi ja päästämään suustaan muutakin kuin v****....oikeesti....ihan oikeesti...v* mua v****taa etc. etc., edellyttäen että latvustossa on muutakin kuin vit*u

    • Brita

      Jennan kanssa voisivat lähteä oikeesti niinku v...!! Dietti olisi kohdillaan jos 19v ja noin ylipainoinen. Hirvee itkijä joskus ajattelen onko ihan kaikki murot kulhossa.
      Pois pois....

    • pojäoihj

      taidat olla kierosilmä Tuijan sukulainen.

    • Oumaikudnes

      Oh my goodness, v*ttu! Siis oikeesti, v*ttu! Whatever, v*ttu!

    • hirveys

      Aivan hirveeksi käynyt. Jahtaa ja ahdistelee andtea koko ajan. Ei usko vaikka mies sanoo että mene pois. Andte ei vaan ilmeisesti halua olla epäkohtelias ja sanoa suoraan että ei kiinnosta! Mutta on se järkyttävää että naiselle ei mene perille vaikka mies työntää voimalla luotaan pois. Ei ihan kaikki kotona nimolla, ei. Vessaankin ryntää perässä. Pitäis mielestäni tuohon jo puuttua. Onneksi janne ryhtyi puolustamaan, ainakin hetkeksi kuorossa toistettu yök-sana meni perille. Haha!

      ..ja nimo itkemään kartanon aidalle, että miehet kiusaa. Just.

    • Sikanimo

      Hyi vittu mikä läski somali

      • mielestäni

        oikein viehättävä ainakin ulkoisesti


    • Nimo ulos

      Oikeeesti, en kestäää Nimoaaa enää' !!

    • kghweukg

      Aivan samaa mieltä. Järkyttävä ja säälittävä idiootti luulee vielä olevansa kaunis. Voi luoja!

      Yök.

      Ja ne hampaat...

    • vlognimo

      Nyt kun BB loppuu niin lähti matkiin jotain soikkua.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe