Mulla on aina ollut hyvin ohuet hiukset. Tuulisilla ilmoilla vaikka kuinka laitan muotovaahtoa tai hiuslakkaa, ne sojottaa jos miten pystyssä aja sikinsokin.
Miten saisin hiukseni paksummiski, ettei tuuli niitä ryöpyttäs miten sattuu. Tai kohtahan se pipo päässä pakkasella alkaa, mutta kuiteskin, Mikä olisi se aine, lääke, shamppoo millä hiukse tulis paksuksi ??????????
Hiukset paksummiksi
4
2015
Vastaukset
- Mikko_
MSM (orgaaninen rikki) saattaa auttaa...
Itse olen syönyt ainetta yli vuoden (lähinnä muuhun tarkoitukseen) ja käyttänyt sitä veteen sekoitettuna myös ulkoisesti hiusten kosmeettisena paksuntajana. Ainakin jälkimmäisessä tarkoituksessa aine toimii. (Se siis paksuntaa hiuksia "mekaanisesti" eli tarrautuu hiuksiin kiinni ja saa ne näyttämään paksummilta.) Sanotaan, että MSM on myös hyvä päänahan terveydelle, ja iholle muutenkin.
Kannattaa kokeilla, iso jauhepakkaus ei kovin paljon maksa. - horologi
Hiuksien laatu on peritty ominaisuus. Kun katsot vanhempiasi, näet että heillä tai toisella heistä on hyvin todennäköisesti samanlaiset hiukset kuin sinulla. Joskus ominaisuus voi kyllä hypätä sukupolven yli tai sivusuunnassa, sillä geeni joka määrää hiuksien laadun, voi olla välillä piilevänä. Siksi esim. sinisilmäist vanhemmat voivat saada ruskeasilmäisen lapsen, jos suvussa on aiemmin ollut ruskeasilmäisiä.
Mekaanista muutosta voit tietysti kokeilla, mutta ilmeisen huonoin tuloksin, eli voit käyttää näitä mömmäjä, geelejä, lakkoja ym. Yksi kokeilemisen arvoinen vaihtoehto on peruukki.- Leila
Ehän mä nyt perukkia ala osteleen, en sentään ole niin turhanaikainen. Tuota Mikon neuvomaa jauhetta vois kokeilla....
- mää
geeni on joko dominoiva tai ei. se ei ole sitä välillä ja välillä ei. Ei asia ole ihan noin yksiselitteinen, mene lukioon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261