Adlibris nettikauppa, onko turvallinen?

adlibris

Haluaisin tuolta muutaman kirjan tilata, lahjaksikin menisi yksi.. Mutta mietityttää, kun kirjat ovat muihin verrattuna niin halpoja?
Googletin aiheesta, mutta vain yksi keskustelu löytyi, jossa puhuttiin, että kirjoja ei aina tahdo kuulua. Mutta tähänhän on helppo ratkaisu, otan laskulla, ja maksan vasta kun kirjat tulevat perille.
Olen kuitenkin hieman epäröivä vielä, kun en ole koskaan koko nettikaupasta kuullut. Jos jollain on kokemuksia, olisin kiinnostunut kuulemaan.

Viitsisi oikein suomalaisesta kirjakaupasta tilata, kun 30e on aika iso raha pelkkään kirjaan tuhlattavaksi.

Kiitos kovasti vastauksista! Ja anteeksi jos tämä on väärässä kategoriassa.

8

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clavos

Itse olen jotain satunnaisesti sieltä silloin tällöin tilaillut, eikä mitään ongelmia ole ollut.
      Eli omien kokemusten perusteella voin kyllä suositella.

• Kirjoja

Olen ollut jo usean vuoden asiakkaana, ja kyllä ne kirjat sieltä ovat aina kotiin ilmestyneet. Joskus olen ottanut laskulla, joskus maksanut etukäteen. Edullinen ja helppo, suosittelen!

• suosittelen61

On luotettava. Muutama kirja tullut tulattua ja aina saanut moiteetta :)

• Lämmin suositus

Olen tehnyt useita tilauksia Adlibriksesta ja aina tilaus on tullut luetettavasti perille. Olen tilannut laskulla.

Adlibriksessa on erilaisia toimitustapoja. Jos valitsee ilmaisen postituksen, kirjoja joutuu odottelemaan hieman kauemmin (noin viikko). Jos kirjoilla on kiire, 1-3 pv:n toimitus maksaa muistaakseni jotain 3 euron kieppeillä, mikä sekin on huippu halpaa ottaen huomioon postin normaalit taksat.

• sieltävaan

oon tilannut sieltä koulukirjoja eikä oo ollut mitään ongelmia :)

• Anonyymi

Olen tyytymätön asiakas.

Tilasin kaksi kertaa ja halusin laskulla. Kummallakaan kerralla ei tullut laskua tilauksen mukana. Ekalla kerralla ajattelin että hävinnyt. Kyselin perään koirien ja kissojen kanssa. Pahoittelivat ettei tullut mukana ja laittoivat laskun sähköpostilla. Toisella kerralla laskua ei taas näkynyt tilauksen mukana. Ei postissa eikä sähköpostissa. Tulipa maksumuistutus. Tilausten välillä oli kuitenkin aikaa. Siksi kun toinen kerta niin pistää miettimään että tekeekö sitten tota kaikille. Jäi tosi huono maku suuhun. Yrittäjänä se kyllä on oma vika jos ei muista laskuttaa. Se vasta antaa huonon maun että lähettää vain muistuslaskun. Arvaatte varmaan tilaanko enää samasta puljusta? Se että pitää jopa kysellä laskun perään niin eipä anna kovin hyvää kuvaa luotettavuudesta.

Kelle kaikille on käynyt samoin?

• Anonyymi

Joo, ei toimi tämä lainkaan. Huijausfirma käytännössä nykyään.

• Anonyymi

Tilasin kirjan ja ilmoittivat, että on tulossa. Kun ei kuulunut reklamoin, pahoittelivat ja kohta tuli uusi ilmoitus, että kirja on matkalla. Postin ilmoitusta ei kuitenkaan kuulunut. Tästä on jo pari kuukautta aikaa. En tilaa tuolta koskaan enää mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Iina Kuustonen ja Mikko Leppilampi "häähumussa", Mikko-isä kuittaa viiltävästi: "Totaalinen..."

Iina Kuustonen on heittänyt hulvattoman idean Instagramissa. Tällä porukalla on kyllä sarkasmi hallussa! https://www.suomi24.fi/viihde/oho-iina-kuusto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      6796
    2. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      78
      3898
    3. Sohvaperunat starttaa! Tiesitkö tämän uusista perunoista? Kaksi ystäväpariskuntaa tulee pohjoisesta!

Sohvaperunoiden uudet jaksot starttaavat ja tässä ovat uudet (ja vanhat) perunat! Löytyykö suosikkeja tai keitä olisit halunnut mukaan? https://www.su
      Sohvaperunat
      41
      2957
    4. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1920
    5. Poliisioperaatio kansanedustajan kotona

Riikka Slunga-Poutsalon poika säilytti kovia huumeita ja myyntivälineitä äitinsä asunnossa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a23dec18-05ef-4ab2-b
      Maailman menoa
      305
      1778
    6. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Kertokaas mistä voi huomata miehen kiinnostuksen tai oikeastaan ihastumisen? 🥰 Millä tavoin eroaa jos olet vaikka ujompi mies? Miten käyttäydyt kahde
      Ihastuminen
      156
      1437
    7. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1246
    8. Olen vähän kahden vaiheilla

Odottaisinko vielä jos meistä tulee jotain. Vai tekisinkö toisenlaisen ratkaisun ja keskittyisin hetkeksi siihen. Ei sekään meitä täysin poissulkisi.
      Ikävä
      85
      1130
    9. Upeaa Sofia jaStefan

Uusi Upea Esoanjan villa .ehkäpä jo jouluksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1110
    Aihe