Oltais kaverin kanssa lähdössä marraskuun lopulla muutaman päivän matkalle Lontooseen, majoituttais johonkin hotelliin Lontoon nähtävyyksien tuntumaan. Onko Standstedistä hyvät jatkokulkuyhteydet ja voisiko joku suositella jotain hotellia ja mistä se kannattaisi varata jne.? Kokeneet, neuvojanne tarvitaan, kiitos!
Tampere-Lontoo RYANAIRILLA!
3
664
Vastaukset
- Kuukkeli ja Jahuu
Hei,
ihan hauska matkasuunnitelma teillä.
Toivon, ettei PohjanAkka ota hernettä nenäänsä tästä, mutta hei ihan tosi, näitä samoja asioita kysellään täältä jatkuvasti. Kannattaa siis kokeilla Suomi24:n hakua tai vaikka Googlea ja etsiä ensin itse tietoa matkakohteesta.
Kyllä täällä autetaan ihan mielellään, mutta todellakin olisi kivempi auttaa, jos ei joka kerta tarvitsisi lähteä kysymyksestä: "oon menossa paikkaan x. Kertokaa mulle tosta x:stä kaikki kiva tai edes jotakin". Eli ensin hiukan omatoimisuutta ja sitä kautta sitten takaisin tänne kyselemään tarkempia vinkkejä!
Niin, en ole mikään palstapoliisi, että kyllä tähänkin viestiin saa tietenkin vastata tälläisenäänkin, yritän vain tuoda esiin sen, että omatoimisia tiedon hankkijoita on kivempi auttaa, kun ei tarvi lähteä liikkeelle joka kerta nollapisteestä.- matkaaja
Joo taitaa olla jopa tällä palstalla käsitelty aihetta monta kertaa, useasti kysyjät eivät vauvaudu edes tätä samaa palstaa selaamaan, vaan kysyvät samoja:(. Eli kannattaa ensin vähän etsiä itse,ennen kuin kyselee:)
- Howard Winchester
Tulin eilen Lontoosta, ja olin Howard Winchester hotellissa.Hotelli sijaitsee King`s Cross/St Pancras metroaseman tuntumassa, n.100metrin päässä
Argyle streetillä.
Huone mukavuuksilla maksoi 3:lta päivältä 150 puntaa(2hh).Huoneissa omat suihkut ja vessat sekä tv.Ihan siisti ja rauhallinen paikka.
Ryanairin lennolta saa ostettua edestakaisen junalipun 21:lla punnalla Stansted Express junaan.
Lippu maksaa muuten 24 puntaa.
Juna saapui Liverpool streetin asemalle josta taksikyyti meidän hotellille maksoi vajaa 12 puntaa.
Hakusanalla Howard Winchester hotel löytyy hotellin tiedot netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827