Miten matkustaa edullisimmin Thaimaaseen? Minkä hintainen on on halvin reissu? Esim. 8vrk.? Mitä maksaa? Ja mitä siihen sisältyy? Onko sieltä helppo löytää hotelli jos ei ota matkatoimistosta koko pakettia? Mistä edullisimmat lennot? Jos joku vaivautuu kertomaan, olen erittäin kiitollinen!
Thaimaaseen edullisimmin?
8
2215
Vastaukset
- .............
MIssä on Thaimaasee ???
Puuhamaaseessa ?- Rintintin
Edellinen kirjoittaja viittaa väärään kirjoitustyylliisi: Se on Thaimaahan ei Thaimaaseen...
- menossa
Riippuu tietenkin milloin olet menossa ?
Tua 8vrk on kyllä melko lyhyt aika lähteä niin pitkälle.
Käy katsomassa netistä hintoja eri lentoyhtiöiltä.
Laita vaikka googlee hakusanaksi matkatoimistot, tai www.pallontallaajat.net
Tähän aikaa vuodesta ei kyl "halpoja" lentoja saa ellei joitain peruutuspaikkoja. - zing
Itse ostin lennot Thaimaaseen Kilroylta ja maksoi reilut 600 euroa, mutta ainakin joulun aikaan lentoja tuskin on enää jäljellä (ainakaan edullisia).
- papukaija
Koska ostit tai varasit noi Kilroyn liput??? Aikas halvat...ite maksoin lipuistani 1088€ ja lähen nyt tammikuussa, mutta oon 4 kuukautta.
- menossa
papukaija kirjoitti:
Koska ostit tai varasit noi Kilroyn liput??? Aikas halvat...ite maksoin lipuistani 1088€ ja lähen nyt tammikuussa, mutta oon 4 kuukautta.
ostin tuossa noin kuukausi sitten. Olin eka ostamassa 680 maksavia mutta löytyi sitten vielä noi halvemmat.... Ei sillä flexible lipulla ole väliä onko 4kk vai vaikka vuoden. tai no vuoden matkustusoikeus sillä on.... Oli kyllä hyvät kaupat, ei voi muuta sanoa!
- matkalle menossa
menossa kirjoitti:
ostin tuossa noin kuukausi sitten. Olin eka ostamassa 680 maksavia mutta löytyi sitten vielä noi halvemmat.... Ei sillä flexible lipulla ole väliä onko 4kk vai vaikka vuoden. tai no vuoden matkustusoikeus sillä on.... Oli kyllä hyvät kaupat, ei voi muuta sanoa!
hups... luulin et olin vastannu tähän keskusteluun joskus jo... :) Siis mä laitoin ton edellisen. Mä sain kilroylta lennot 590e.
- Mika
papukaija kirjoitti:
Business luokassako lennät ??
Pelkät lennot thaimaaseen maksaa 600- 800 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774