Pururadalla

ruskajussi

Lähdin viikko sitten lappiin, ensin kävin levillä siellä oli rauhallista. Ajattelin sitten että ajelen maanantaiksi laanilan monotansseihin ehkä siellä jotakin jo olisi. Ja oijoi olihan siellä hoikka sporttinen brunette katseemme kohtasivat ja silloin alkoi kuumottaa meitä kumpaakin eli se oli sitä lapin rakkautta. Tansittiin siinä pari tuntia siniset huivit, seitsämät päivät ja bellabellat ja tietenkin Prahan kevät... silloin rupesi sepaluksessa tuntumaan ja otin heti etäisyyttä "Leenaan" Sitten tuli aika lähteä kohti kylää ja eipä siinä Huskylle päästy kun seuralaiseni alkoi puhua sienistä ja että eiköhän katsota pikkasen sivummalta olisiko tatteja... olin varautunut hillopurkilla ja viltillä jotka oli repussani oli siellä tietenkin pikasen rommia jota oli jäänyt leviltä. Leena rupesi sitten kiinnostumaan minun etumuksestani kun se jo pullotti aikalailla siellä sieniä katellessa. Minunhan piti viltti levittää tunturiin ja hillopurkki mukavasti valmiiksi. Ja niin sainkin ruveta kaverilleni hilloa levittämään hilloviivaan ja siitä sitten nuolin pois ne ja kuinka ollakaan naiseni siinä vaiheessa jo huokaili kovasti että tule jo tule nyt sisään saat minua. Silloin tempasin housut pois ja asettelin pienenpepun pystyyn tunturille ja siitä pääsin lykkimään rauhalliseen tahtiin ihanaan loppuun asti jolloin kumpikin laukesimme. Hetken levättyämme ja taivasta kateltuamme laiteltiin vaateet päälle ja sunnistimme Huskylle laulamaan duettona seitsämän päivää. Kansa taputti oli se mahtavaa että vielä tämmöstä tapahtuu. Viikko meillä meni samoissa merkeissä ja nyt on sitten viimenen ilta tunturissa pitkään aikaan mutta puhelin numerot on vaihdettu ja elämä jatkuu. Seuraava kertaa suunnittelimme Berliiniin koska olen siellä tällä hetkellä töissä. Kutsuin hänet viettämään vko:n loppua historialliseen kaupunkiin. Onko tämä miten yleistä lapinlomalla?

3

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60+ male

      On!

    • juliana90

      hieno stori.

      • ruskajussi

        Kävin pohjosessa, ensilumilla pikkasen suksen luistoa kokeilemassa. Rukahoville ajelin eka päivänä, Coloradossa kävin syömässä illalla ja baarissa muutaman oluen otin. Aamulla seiskalta aamupalalle ja kohti Saariselkää. Saariselällä heti puolen päivän jälkeen majoittuminen ja heti ladulle. Ajattelin että kakskymppiä hiihdän ja Laanilan monotanseihin sitten katsomaan oisko tyttösiä joita pikkasen tansittas. Olihan siellä jo meno mukava Zorbas soitti tuttua tansittavaa, mutta ajattelin ensin ottaa muutaman alle että puhe luistaa... otin kuumat rommit ja siihen viereen tuli etelän rouva niin kauniiisti meikattuna jotta! Ruvettiin siinä sitten puhumaan ja rouva kyselemään multa että tansinko ollenkaan, minä siihen että tottakai ja niin mentiin ekalle pelille ja meni siinä toinen ja kolmaskin, etumus mulla jo alkoi pöpöttää koska rouva hankasi reidellä aika kovaa mun jalkoväliä... Mukava tumma rouva ajattelin tiukkaa farkkua ja cowboy hattu mmm super! Käväsin sitten miestenhuoneessa kyllä helpotti olin siinä jo rommit vaihtanu olueen. Sieltä kun olin poistumassa näin vanhan tuttuni Leenan Porvoosta, pitihän sitä Leenaa pari kertaa tansittaa ja kuulumiset vaihtaa, sovittiin aamuksi hiihtolenki ainakin jos ei illalla nähdä. Menin sitten cowgirlin luo ja siihen oli tullut jo pari häntäheikkiä juttua pyörittämään ja sehän meni sitten nauruksi kun alettiin puhumaan lapinhulluudesta. Mutta eipä jatketa siitä vaan cowgirlistä, häntäheikit oli lähteneet pois ja aloin kyselemään että mihin sitä illalla menis. Siihen rouva että Tunturihotelliin tietenkin siellä Jarkko Honkanen ja panimolle treffit. Hiihtelin vielä kympin ja lähdin kauppaan ja rouva siellä pylli farkuissa minä että herrajestas tunsin verenkierron lisääntyvän munissani. Menin lähelle ja rouva hipasi mun etumusta silloin tunsin kuuman nesteen tulevan minusta ulos olin siis valmis. Sanoin hänelle että eikö lähdetä kämpilleni katsomaan ihmemaata ja rouva innostui ja voi sitä muotojen kauneutta mikä paljastui farkkujen alta oioi oli niin kaunista. Munani oli paisunut äärimilleen ja rouva siihen kiinni ja voi sitä läiskettä mikä siitä seurasi oli 69 ja kaikki mahdollinen pipari oli niin ihanan näköinen suukottelin kunnolla joka paikan nuolin hänet niin kuin vain Suomalainen mies voi Suomalaiselle naiselle tehdä sen. Siitä kuin selvittiin niin juotiin kunnon munkki kahvit:) Illalla en mennyt minnekään pistettiin cowgirlin kans takaan tulet ja makoiltiin takan edessä ilta. Tuli sitten seuraava päivä ja eikun hiihtämään seuralainen ei lähtenyt, suukoteltiin ja vein hänet kaunispään rinteellä sijaitsevalle asunolleen. Soitin Leenalle heti että missä oot, munani oli sinertävä yöllisen rytkeen jäljiltä sen verran kosketus herkkä oli kaverini että pitää ainakin päiväpano jättää väliin:) Leenan kans hiihdettiin päivän aikana viiskymmentä kilometriä, hyvä määrä ajattelin. On se Leena vaan kova hiihtämään ja niin mukava nainen.Viikon aikana oli sitten vuoroin cowgirl ja Leena mun kämpillä tai minä sitten jomman kumman asunnoilla oli siinä taas sompaileminen ettei törmättäis missään panimon olusilla tai jossakin muualla. Se kyllä auttoi että toinen ei hiihtäny sain olla sillon pikkusen rauhallisempi mutta kyllä oli taas mukava reissu Lapissa!! Ja kevät hanget kutsuu viikko on jo selvillä eli tarina jatkuu:)) Ps. 350 tuli hiihdettyä Leenan kans ja nyt on jo viissataa rikki. Mukavaa uutta vuotta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe