parvekelasit

minä

Kuinka nopeasti yleensä saa parvekelasit tilauksen tekemisestä ? Siis yleisiä kokemuksia kysyn, kiitos !

10

1984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikkoa

...

• minä

Ja mikä firma oli lasien toimittaja ?

• minä

Niin, eli mitenkäs pitkään muilla on lasien saaminen kestänyt ?

• petri

Toimitusaika riippuu ajankohdasta milloin tilaat parvekelasit, esim syksy ja kevät on kuulema sesonkia, jolloin toimitusajat voi olla pitkiä. Jos haluaa lasit paikalleen tiettynä vuodenaikana kannattaa olla liikkeellä tilauksen kanssa riittävän ajoissa eli 2-3 kk ennen.
        Olen tilannut lasit lumonilta ja toimitus on tammikuussa, kai se pitkä toimitusaika kertoo jotai tuoteesta ja yrityksesta, jos sitä on paljon tilattu, niin sillon se ei voi olla huono!

• Ilman laseja vieläki
        petri kirjoitti:

Toimitusaika riippuu ajankohdasta milloin tilaat parvekelasit, esim syksy ja kevät on kuulema sesonkia, jolloin toimitusajat voi olla pitkiä. Jos haluaa lasit paikalleen tiettynä vuodenaikana kannattaa olla liikkeellä tilauksen kanssa riittävän ajoissa eli 2-3 kk ennen.
        Olen tilannut lasit lumonilta ja toimitus on tammikuussa, kai se pitkä toimitusaika kertoo jotai tuoteesta ja yrityksesta, jos sitä on paljon tilattu, niin sillon se ei voi olla huono!

No huh huh !! vai että tammikuussa lisää pari kuukautta lisää niin et pety.

Parvekelasit tilattiin 1.7.-04. Nyt niitä ei näy eikä kuulu. Lumonilla ei ainakaan pelaa asiakaspalvelu, hommat vaan siirtyy, ensin luvataan syyskuussa asennus, sitten elokuussa. Ei näy ei kuulu, ei vastata soittopyyntöihin, haluaakohan ne siellä Lumonilla edes tehdä bisnestä vai onko tavallisten ihmisten "kiusaaminen" hauskempaa ??

Tietäiskö joku nopeamman firman toimittaa parvekelasit, itse vaihdan toimittajaa kun se löytyy.

Lumonilla hommat menee miten sattuu kaverit tilas parveke lasit meidän jälkeen ja sai ne asennettuna jo elokuun puolella, eli näköjään tuurilla voi saada Lumonin lasit siis ihan milloin vain. Lupauksia nei EIVÄT ainakaan osaa pitää.

P.S. Kelvannee se 3000 euroa jollekkin muulle firmalle ??

• Lumon....
        Ilman laseja vieläki kirjoitti:

No huh huh !! vai että tammikuussa lisää pari kuukautta lisää niin et pety.

Parvekelasit tilattiin 1.7.-04. Nyt niitä ei näy eikä kuulu. Lumonilla ei ainakaan pelaa asiakaspalvelu, hommat vaan siirtyy, ensin luvataan syyskuussa asennus, sitten elokuussa. Ei näy ei kuulu, ei vastata soittopyyntöihin, haluaakohan ne siellä Lumonilla edes tehdä bisnestä vai onko tavallisten ihmisten "kiusaaminen" hauskempaa ??

Tietäiskö joku nopeamman firman toimittaa parvekelasit, itse vaihdan toimittajaa kun se löytyy.

Lumonilla hommat menee miten sattuu kaverit tilas parveke lasit meidän jälkeen ja sai ne asennettuna jo elokuun puolella, eli näköjään tuurilla voi saada Lumonin lasit siis ihan milloin vain. Lupauksia nei EIVÄT ainakaan osaa pitää.

P.S. Kelvannee se 3000 euroa jollekkin muulle firmalle ??

Täälläkin odotellaan Lumonin laseja. Toimitus luvattiin kirjallisena Syyskuulle, mutta yllätys ei vielä näy. Kuka tietää ehdot kaupan purulle / hyvitykselle?

Pettynyt.

• yksi ihmettelevä
        Lumon.... kirjoitti:

Täälläkin odotellaan Lumonin laseja. Toimitus luvattiin kirjallisena Syyskuulle, mutta yllätys ei vielä näy. Kuka tietää ehdot kaupan purulle / hyvitykselle?

Pettynyt.

Lumonin lasitusten keskimääräinen asennusaika lienee noin 8 kuukautta, jos ei sitten käy hirvee munkki.

• itse kokenut
        Lumon.... kirjoitti:

Pettynyt.

kaupan purku on hankala toimenpide kun puhutaan mittatilaustyöstä. Hyvitystä saa ja pitää vaatia myöhästymisestä (ei tule automaattisesti), hyvitys prosentti on 0,5% alkavalta viikolta, kuitenkin max 10% hinnasta. Jos asut kerrostalossa ja on useampia tilaajia joilla on lasit myöhässä, vaadi muillekin tilaajille sama alennus. Muuten ei tule kuin sinulle itsellesi alennus.
        LUMONIN tapana on jos taloyhtiössä on 30 tilaajaa yksi asiakas soittaa myöhästymisestä se saa vain myöhästymis hyvityksen eikä muut!!!
        ei ainakaan hyvän kauppias tavan mukaan.

• kerran
        itse kokenut kirjoitti:

kaupan purku on hankala toimenpide kun puhutaan mittatilaustyöstä. Hyvitystä saa ja pitää vaatia myöhästymisestä (ei tule automaattisesti), hyvitys prosentti on 0,5% alkavalta viikolta, kuitenkin max 10% hinnasta. Jos asut kerrostalossa ja on useampia tilaajia joilla on lasit myöhässä, vaadi muillekin tilaajille sama alennus. Muuten ei tule kuin sinulle itsellesi alennus.
        LUMONIN tapana on jos taloyhtiössä on 30 tilaajaa yksi asiakas soittaa myöhästymisestä se saa vain myöhästymis hyvityksen eikä muut!!!
        ei ainakaan hyvän kauppias tavan mukaan.

Joo, itse tilattiin edelliseen kämppään taloyhtiön kimppatilauksena lasit. No, muille tuli ajallaan ja meidänkin lasit oli pihalla asennusta odottamassa. Verukkeita oli viivästykselle vaikka kuinka paljon. Lasit oli kuukauden myöhässä ja sitten paloi käämit. Ilmoitin eräänä maanantaina, että jos ei lasit ole keskiviikkona asennettuna voitte kantaa ne takaisin tehtaalle. Asennus oli valmiina seuraavana päivänä. Lisäksi sanoin, että en maksa koko summaa ja vaadin pidemmän maksuajan. Kaikki hoituivat, joskin alennus oli aika kosmeettinen (kuitenkin yli 0,5%).

Sakkopykälistä asiakas ei juurikaan saa turvaa, koska tuo 0,5% korvaus/myöhästynyt viikko ei aiheuta urakoitsijalle käytännössä taloudellista ongelmaa. Sen sijaan jo tehtyjen lasien peruminen aiheuttaa toimittajalle ongelmia, koska voi olla "haastavaa" löytää valmiille lasille uusi asiakas.

Nyt ollaan hakemassa uuteen kämppään laseja ja pitäisi löytää luotettava toimittaja.

• kokemusta on

Älä osta nika-laseja. Luvattiin lasit kuukaudessa mutta laseja saatiin odottaa 2,5 kuukautta. Korvausta odottelusta on turha hakea!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5685
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3067
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      24
      2677
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1476
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe