Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihmettelen suuresti

Jani J

Lähes kaikki ystäväni jotka ovat käyneet Turkissa, eivät ole siitä pitäneet, mutta täällä Turkkia kehutaan niin kovasti. Pitäisikö minun vaihtaa ystäviä vai keskustelua???

10

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨¨¨¨¨¨

      miksi ei pitänyt?

    • ja-miksei

      Lienee ihan luonnollista, että Turkin matkailusivuille tulevat ja erityisesti niille kirjoittavat ihmiset, joille aiheella on merkitystä. Meitä on moneksi. Jos on kerran käynyt eikä kolahtanut, ei välttämättä viitsi nähdä vaivaa etsiskellä toisia samoin ajattelevia netistä. Ihminen kun on peruslaiska...

      Tälläkin sivulla negatiiviset kirjoitukset ovat useammin - sanoisiko - muita asenteellisia kirjoituksia kuin varsinaisesti matkailuun liittyviä tai sitten todellisen pettymyksen kokeneita, joilla on tarve purkaa tunteensa. Eikä niitä nyt ihan niin hirveästi ole.

      Toiset pitää yhdestä, toiset toisesta. Minä tykkään etelästä ja auringosta, mies taas enemmän Suomen luonnosta, lintusoista ja pohjoisesta. Että joskus mennään lappiin, joskus etelään ja joskus eri paikkoihin, onneksi ei olla siamilaisia kaksosia.

    • xxx

      Mua ihmetyttää kuinka ne, jotka eivät ole välttämättä edes Turkissa käyneet, tulevat tänne haukkumaan Turkkia, turkkilaisia, sekä siellä käyviä suomalaisia. Miksi nähdä vaivaa? Itse käyn joskus Turkissa, joskus jossain muualla. Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa.

      Ps. Pitäisikö sinunkin käydä Turkissa, ja muodostaa oma mielipiteesi maasta, ei vain ystäviesi kokemusten perusteella? ;)

    • matkaaja

      ehkä se Turkki on sen takia suosittu, että siellä HINNAT on vielä ihan kohtuulliset verrattuna kreikkaan ja Espanjaan.
      muuten Turkki ei ole sen ihmeellisempi kuin muutkaan kohteet!

    • Grace

      jos kaikki pitäisivät samoista asioista... Samoista matkakohteista, samasta ruuasta, samasta musiikista, samasta vaatetyylistä, samasta kirjallisuudesta jne jne.. lista on loppumaton!

      Et voi hei ihan totta olla noin naiivi! "Miten te voitte pitää pitää Turkista, kun minä ja ystävänikään emme siitä pidä" !!! Uskomatonta...

      • Jani J

        En kylläkään puhunut itsestäni, kerroin vain että ystäväni eivät Turkista pitäneet. Lukisit viestin kunnolla ennen avautimistasi.


      • Grace
        Jani J kirjoitti:

        En kylläkään puhunut itsestäni, kerroin vain että ystäväni eivät Turkista pitäneet. Lukisit viestin kunnolla ennen avautimistasi.

        ja ymmärsin lukemani:

        "Lähes kaikki ystäväni jotka ovat käyneet Turkissa, eivät ole siitä pitäneet, mutta täällä Turkkia kehutaan niin kovasti."

        Eikö viestissäsi ollutkin tällainen kommentti?! Eli ihmettelit sitä, miten joku voi pitää Turkista lomakohteena, kun toiset (eli ystäväsi) eivät siitä pitäneen, eikö totta?! Vai mikä oli pointtisi tuossa viestissäsi?

        Minä puolestani toin esille sen tosiasian, että ihmiset pitävät eri asioista.


    • loma

      Olimme viime viikon Kemerissä , kiva paikka, ilmat mahtavat, ruokailimme eri paikoissa, ruoka hyvää ja halpaa, ihan yhtä hyvä kuin muutkin Välimeren lomakohteet , mutta makunsa "kullakin". ps. meillä teini-ikäisiä mukana, ostelivat muodikkaita ja edullisia vaatteita. esim. siideriä en kyllä löytänyt kaupoista ja muutkin "tuonti-juomat" melko kalliita, olut ja "raki" edullisimmat.

    • Mene ja tutustu

      Hei,
      enkä Sinun todellakin kannattaisi itse mennä lomailemaan Turkkiin ja perustaa sen pohjalta näkemyksesi Turkista ja turkkilaisista!

      Ystävilläsi ovat omat mielipiteensä, eikä kriittiset sellaiset ole lainkaan tuomittavia, eikä ystäviä voi mielipiteittensä vuoksi vaihtaa.

      Sanonta "toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä" sopii myös matkailuun. Toinen tykkää Kanariasta, toinen Kreikasta, kolmas Turkista...
      itse olen todellakin tuon kolmannen kannalla, mutta en kuitenkaan ole valmis haukkumaan muitakaan vaihtoehtoja.

      Kannattaa kokeilla, saatat jopa yllättyä!

      Nimim. Kokemusta on

    • selam

      Niin kun joku jo sanoi, makuasioitahan nämä ovat. Itse olen osittain samaa mieltä: en viitsisi Marmariksessa/Alanyassa/Bodrumissa lomaa viettää, tosin en missään muussa massakohteessa. Senpä takia yleensä lomailenkin paikoissa, joihin ei pakettimatkoja tehdä. Ihmiset ovat "aidompia" ja ei tarvitse kuunnella "terve terve" huutoja. Näistä kohteista ei tarvitse kauaksi matkustaa, kun löytyy vähemmän turistien kansoittamia paikkoja. Mutta ero muihin etelän kohteisiin on minusta pieni - turismi muuttaa kaikki kohteet samanlaisiksi. Tämä ei ole pelkästään huono asia, koska samalla turismiteollisuus kehittyy...saa esim. palveluja englanniksi. Jos joku haluaa bailulomalle, niin mikäs siinä, hyviä matkakohteita kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe