Täällä on puhuttu että tulee se semmonen lemmikkit lisäosa sims kakkoselle, niin tuleekohan siinä muitakin lemmikkejä kuin koiria kissoja ja näitä muita mitä oli sims ykkösen lemmikeissä?
Tuleeko siinä esim. jotain isompiakin eläimiä kuten lehmiä ja hevosia? Vois vaikka perustaa farmin!
Ja sit jos olis niinku ISOMPIA koiria! Et ne ei aina olis semmosia pikkusia natiaisia.
ONKS KELLÄÄN TIETOO TÄLLÄSEST JUTUST?!KIITTI KAIKILLE VASTANNEILLE!!!!!!!! :)
ts2 tulevasta lemmikit lisäosasta...
7
576
Vastaukset
- *lumina*
..ettei kukaan tuosta osaa sanoa vielä mitään. Tuskin Maxissinkaan tyypit ovat vielä perillä asiasta. Sekin on vaan arvailua että tulee lemmikkilisäosa.
Mutta korjatkaa jos oon väärässä...- Simmy
Tosiaan, tästä asiasta ei ole mitään faktatietoja vielä, pelkkiä arvailuja, mutta ainakin minun mielestäni on hyvin todennäköistä että samantyyppisiä lisäosia on tulossa kuin ykköseenkin. Mahdollisesti enemmänkin...? Miksi ihmeessä Maxis jättäisi hyvän rahastuskeinon käyttämättä. Tästä syystä Sims 2:sta varmaankin puuttuvat sellaiset "ylellisyydet" kuin esim. lemmikit ja matot; ne lienevät suunnitteilla lisäosiin mikä tietää valtavia lisätuloja Maxisille/EA:lle.
- S-tara
Simmy kirjoitti:
Tosiaan, tästä asiasta ei ole mitään faktatietoja vielä, pelkkiä arvailuja, mutta ainakin minun mielestäni on hyvin todennäköistä että samantyyppisiä lisäosia on tulossa kuin ykköseenkin. Mahdollisesti enemmänkin...? Miksi ihmeessä Maxis jättäisi hyvän rahastuskeinon käyttämättä. Tästä syystä Sims 2:sta varmaankin puuttuvat sellaiset "ylellisyydet" kuin esim. lemmikit ja matot; ne lienevät suunnitteilla lisäosiin mikä tietää valtavia lisätuloja Maxisille/EA:lle.
Tohon matto-ongelmaan saa erittäin hyvän ratkaisun kun käyttää erilaisia lattiamateriaaleja ikäänkuin mattoja. Esim. laittaa taloon puulattian ja sit valitsee kokolattiamatoista sopivan ja voíla! Itse olen tehnyt useisiin taloihin jo matot näin!
- Simmy
S-tara kirjoitti:
Tohon matto-ongelmaan saa erittäin hyvän ratkaisun kun käyttää erilaisia lattiamateriaaleja ikäänkuin mattoja. Esim. laittaa taloon puulattian ja sit valitsee kokolattiamatoista sopivan ja voíla! Itse olen tehnyt useisiin taloihin jo matot näin!
Näin minäkin olen tehnyt jo pitkään, mutta mainitsin matot (tarkoittaen siis niitä "koristemattoja" mitä 1:ssä oli) vain esimerkkinä kun niitä on joku täällä muistaakseni kaipaillut.
Oletetaan että tulee kun sims ykköseenki tuli. Ei sitä oo missään päätetty.
- Simsinpelaaja
Otsikko kertoo
- Simssi
Kyl tulee LEmmikit ja muitakin lisäosia... ja siin lemmikitr jutus pitäis (HUOM: PITÄIS) tulla hepat, lehmät ja lampaat... niin kaikis paikois lukee... Ennakko varauksissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142063Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861599Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1601486Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas141969- 84958
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49952Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.141858Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847