emule lowid

iívana

Kun kaverini yrittää avata emulessa jonkun palvelimen, niin tulee ilmoitus että "you have lowid"
Mistä johtunee?
Miten hän saa vian korjattua?

8

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena

..asiasta.paljon on ollu puhetta palomuurista.mutta henk koht miel pid on henkimaailman juttuja välillä kun avaan muulin ja meen johonki palvelimelle niin näyttä lowid vaihdan palvelinta niin monta kertaa että tulee korkee ja en sammuta konetta 3 viikkoon!näin toimitaan meillä!!!

• lore

Mulla on ollut kokoajan kun olen käyttänyt eMulea (n. 6 kk )lowid, ja silti olen saanut ihan hyvin imuteltua. Ainoa ongelma minkä lowid:ssä olen huomannut, on se, että kaikki palvelimet eivät hyväksy minua linjoilleen, esim. Razorback 2 ei hyväksy aina. Low id:n kin kanssa tavaraa on tullut välillä 80-100 kbit (?) sekunnissa (?, en ole noista termeistä varma) useimmiten kuitenkin n. 20-40 kbit/s.

• Guru

..tuo Low ID ja High ID lasketaan IP numerosta ja sille oli ihan selkeä kaavakin.

Itse olen huomannut että jos koneeni on eMule yhteydessä "Setwork Sharingin" kautta (toisen koneen kautta) ja ip on jotain 192.168.xxx.xxx niin se saa lähes aina Low ID tittelin. Mutta jos kytken koneeni suoraan laajakaista modemiin, on IP toinen, en nyt muista mikä, mutta silloin kuitenkin useinmiten ID on High ID

• Jaba

Low id johtuu siitä, että on windowsin oma palomuuri päällä. Poista se käytöstä niin saat high id:n. (Tosin suosittelen asentamaan jonkin muun palomuurin koneelle).

Matala- ja korkeatunnisteella ei ole mitään tekemistä koneen ip:n kanssa niin kuin joku tuossa väitti.

• lore

Ei se kyllä pelkästään windowsin palomuurista johdu, mulla ei ole ollut se koskaan päällä ja aina näyttää lowid:tä. Tietysti mulla on käytössä toinen palomuuri (ZA), siinäkin olen antanut kaikki oikeudet eMulelle, mutta edelleen näyttää lowid:tä. Toisaalta eipä siitä lowid:stä paljoa haittaa ole ollut, latauksia tulee hyvää vauhtia..

• Jaba
        lore kirjoitti:

Ei se kyllä pelkästään windowsin palomuurista johdu, mulla ei ole ollut se koskaan päällä ja aina näyttää lowid:tä. Tietysti mulla on käytössä toinen palomuuri (ZA), siinäkin olen antanut kaikki oikeudet eMulelle, mutta edelleen näyttää lowid:tä. Toisaalta eipä siitä lowid:stä paljoa haittaa ole ollut, latauksia tulee hyvää vauhtia..

eihän se välttämättä kyllä johdu siitä windowsin palomuurista, mutta varmaan 90 % tapauksista joihin olen törmännyt on johtunut juuri win palomuurista.

Niin ja aloittajalle

Olettehan laittaneet kad-verkko toiminnan päälle?

• lore
        Jaba kirjoitti:

eihän se välttämättä kyllä johdu siitä windowsin palomuurista, mutta varmaan 90 % tapauksista joihin olen törmännyt on johtunut juuri win palomuurista.

Niin ja aloittajalle

Olettehan laittaneet kad-verkko toiminnan päälle?

Toimiiko se kad verkko todellakin, mielestäni joissain ohjeissa sanottiin ettei sitä tarvitse laittaa päälle, koska se ei ole vielä toiminnassa. Mutta jos siitä on jotain hyötyä, anna ihmeessä ohjeet miten se laitetaan päälle!

• Jaba
        lore kirjoitti:

Toimiiko se kad verkko todellakin, mielestäni joissain ohjeissa sanottiin ettei sitä tarvitse laittaa päälle, koska se ei ole vielä toiminnassa. Mutta jos siitä on jotain hyötyä, anna ihmeessä ohjeet miten se laitetaan päälle!

ja hyvin toimiikin.

Avaa eMule, mene asetuksiin, valitse yhteys, oikeassa alalaidassa on verkkoasetukset, sieltä ruksi kad kohtaan.
        Sen jälkeen poistu asetus valikosta ja mene kadelmian puolelle. Valitse käyttäjiltä, joihin on yhteys ja paina bootstrap painiketta.

Sen jälkeen on kad käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe