Mitäs itse tekisitte??
Eräs kaverini soitti ja perui tulonsa häihimme. Syy oli mun mielestä vähintäänkin hatara. Emme saaneet häneltä onnittelukorttia postin kautta, ei edes onnittelutekstiviestiä. Emme sitten lähettäneet hänelle kiitoskuvaa, sillä mistä olisimme häntä kiittäneet? Tylystä puhelusta? Vai siitä, ettemme ole hänestä kuulleet mitään sen jälkeen?
Kaverini meni itse pari vuotta sitten naimisiin. Emme päässeet heidän häihinsä paikalle, sillä silloin välimatkaa oli hirmuisesti. Kävimme kuitenkin jo kesälomallamme vierailulla ja viemässä häälahjan.
Aina välillä mietityttää koko juttu.
Ei onnittelukorttia - ei kiitoskuvaa??
5
1757
Vastaukset
- Heidi
Juu, EI tietenkään tarvitse lähettää kiitoskorttia!
- minä
Ei todellakaan tarvitse kiitoskorttia lähettää tuollaisen käytöksen jälkeen!
- k...
Meillä ainakin oli semmoinen periaate, että kiitimme niitä, jotka meitä muistivat. Ts. kiitoskortin saivat ne, jotka osallistuivat juhliimme, muistivat lahjalla tai kortilla.
- mmm
Me lähetimme kiitoskortit myös heille kutsutuille, jotka eivät juhlissa olleet mutta muistivat kortilla tai lahjalla. Ja tietenkin lähetimme kiitoskortit myös heille, joita ei oltu edes kutsuttu mutta muistivat kuitenkin.
Alkuperäisen tapauksessa en laittaisi kiitoskorttia.
- kkk
Ei tarvitse lähettää kiitoskorttia, tosiaankaan. Itse kuitenkin varaisin ylimääräisen kortin, jonka voisi sitten antaa, jos muistaminen / onnittelut tulee myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418