Ei onnittelukorttia - ei kiitoskuvaa??

Soku

Mitäs itse tekisitte??

Eräs kaverini soitti ja perui tulonsa häihimme. Syy oli mun mielestä vähintäänkin hatara. Emme saaneet häneltä onnittelukorttia postin kautta, ei edes onnittelutekstiviestiä. Emme sitten lähettäneet hänelle kiitoskuvaa, sillä mistä olisimme häntä kiittäneet? Tylystä puhelusta? Vai siitä, ettemme ole hänestä kuulleet mitään sen jälkeen?

Kaverini meni itse pari vuotta sitten naimisiin. Emme päässeet heidän häihinsä paikalle, sillä silloin välimatkaa oli hirmuisesti. Kävimme kuitenkin jo kesälomallamme vierailulla ja viemässä häälahjan.

Aina välillä mietityttää koko juttu.

5

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi

Juu, EI tietenkään tarvitse lähettää kiitoskorttia!

• minä

Ei todellakaan tarvitse kiitoskorttia lähettää tuollaisen käytöksen jälkeen!

• k...

Meillä ainakin oli semmoinen periaate, että kiitimme niitä, jotka meitä muistivat. Ts. kiitoskortin saivat ne, jotka osallistuivat juhliimme, muistivat lahjalla tai kortilla.

• mmm

Me lähetimme kiitoskortit myös heille kutsutuille, jotka eivät juhlissa olleet mutta muistivat kortilla tai lahjalla. Ja tietenkin lähetimme kiitoskortit myös heille, joita ei oltu edes kutsuttu mutta muistivat kuitenkin.

Alkuperäisen tapauksessa en laittaisi kiitoskorttia.

• kkk

Ei tarvitse lähettää kiitoskorttia, tosiaankaan. Itse kuitenkin varaisin ylimääräisen kortin, jonka voisi sitten antaa, jos muistaminen / onnittelut tulee myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27