Mitä eroa on F-securen internet securityllä ja SAFE:lla?

Kymysys

Elikkä, mitä eroa on F-securen internet securityllä ja F-securen SAFE:lla? Äkkiseltään vaikuttaa samanlaisilta virustorjuntaohjelmilta.

5

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on uudistettu versio tuosta toisesta.

Jokatapauksessa ei kannata ostaa koska ilmaisella virustorjunnalla pärjää yhtähyvin.

• F-sekustelija

Itse ainakin otin selvää tästä ja internet security on vain tuo tietokoneelle oleva ja f secure safeen kuuluu tietokone ja mobiililaite turva. eli jos ostaa vaikka safen kolmelle laittelele niin voit pistää vaikka tietokoneeseen ja tablettiin ja puhelimeen, kun tuosssa pelkässä internet securityssä joudut erikseen ostamaan mobiili laitteelle tietoturvan. Ja safessa on se myös että voi vaihdella niitä 3 eri laitetta. Eli jos viakka myyt puhelimen niin voit ottaa sen safen pois käytöstä siitä ja siirtämään uuteen puhelimeen. Näin olen itse käsittänyt.

Toki on noita ilmaisiakin ohjelmia jotka ajaa lähes saman asian, mutta itse luotan suomalaiseen :)

• Siihen ei pidä luottaa tai muuten olet pulassa haittaohjelmien suhteen.

• jtntiiän

F-securella on hieno toimintaperjaate. Viedään 99% tietokoneen suorituskyvystä, ettei viruksille jää tilaa toimia.

Avast tai Avira käyttöön, F-Secure on oikeasti surkea.

• tietoturvaon

Itselläni toiminut todella hyvin myös pelatessa, Avast ja Avira kummatkaan ei hääppösiä, kokeiltu on, eikä enää ikinä ainakaan minun koneeseen tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      392
      2154
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2069
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1792
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      442
      1725
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1424
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      111
      1262
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      215
      976
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      906
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      830
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      822
    Aihe