puolivilli kissanpentu

kisuliii

Tuttuni työpaikan ulkovajassa kulkukissa synnytti pentuja, ja pennut pyörivät pihalla mutta emoa ei kuulemma näkynyt missään. Tuttuni "pyydysti" yhden kissoista minulle kun olin kissan hankkimista jo miettinyt. Aluksi pentu uuteen ympäristöön tullessaan oli arka, sähisi kun sitä lähestyi ja vältteli ihmisiä, mutta jo samana päivänä antoi lopulta silittää ja söi hyvin. Nyt pentu ollut jo 4 päivää luonani ja huomattavasti kesyyntynyt. Tulee luokse puskee ja kehrää. On oppinut ihme ja kumma, päivän sisällä käyttämään hiekkalaatikkoa. ensin se teki kakan petiinsä, siivosin sen mutta siirsin pökäleen hiekkalaatikkoon ja sinne se jatkossa on tehnyt. Ei edes uskoisi että luonnossa on kasvanut. Kissa on pirteä ja leikkisä ja eläinlääkärikin totesi terveeksi, ja tyttö on kyseessä.
Paljonko nartun sterilointi maksaa? Haittaako jos kissanpentu saa aikuisen kissan kuivamuonaa välillä?

1

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea hyvästä valinnasta, on taas yksi kissa hoidettuna ja turvassa eikä villiintymässä.

Ei pieni määrä aikuisten ruokaa haittaa, onpahan valmiiksi tottunut kun alat lisätä aikuisen ruokaa kissan kasvaessa.

Kissojen sterilointi voi maksaa kissaklinikalla lähes 200 euroa, jossain pienellä, yhden eläinlääkärin vastaanotolla voi päästä puolet halvemmalla; kannattaa kysyä hintoja lähimmiltä eläinlääkäreiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe