Tuttuni työpaikan ulkovajassa kulkukissa synnytti pentuja, ja pennut pyörivät pihalla mutta emoa ei kuulemma näkynyt missään. Tuttuni "pyydysti" yhden kissoista minulle kun olin kissan hankkimista jo miettinyt. Aluksi pentu uuteen ympäristöön tullessaan oli arka, sähisi kun sitä lähestyi ja vältteli ihmisiä, mutta jo samana päivänä antoi lopulta silittää ja söi hyvin. Nyt pentu ollut jo 4 päivää luonani ja huomattavasti kesyyntynyt. Tulee luokse puskee ja kehrää. On oppinut ihme ja kumma, päivän sisällä käyttämään hiekkalaatikkoa. ensin se teki kakan petiinsä, siivosin sen mutta siirsin pökäleen hiekkalaatikkoon ja sinne se jatkossa on tehnyt. Ei edes uskoisi että luonnossa on kasvanut. Kissa on pirteä ja leikkisä ja eläinlääkärikin totesi terveeksi, ja tyttö on kyseessä.
Paljonko nartun sterilointi maksaa? Haittaako jos kissanpentu saa aikuisen kissan kuivamuonaa välillä?
puolivilli kissanpentu
kisuliii
1
165
Vastaukset
Onnea hyvästä valinnasta, on taas yksi kissa hoidettuna ja turvassa eikä villiintymässä.
Ei pieni määrä aikuisten ruokaa haittaa, onpahan valmiiksi tottunut kun alat lisätä aikuisen ruokaa kissan kasvaessa.
Kissojen sterilointi voi maksaa kissaklinikalla lähes 200 euroa, jossain pienellä, yhden eläinlääkärin vastaanotolla voi päästä puolet halvemmalla; kannattaa kysyä hintoja lähimmiltä eläinlääkäreiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1222396- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311070Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942