Tuttuni työpaikan ulkovajassa kulkukissa synnytti pentuja, ja pennut pyörivät pihalla mutta emoa ei kuulemma näkynyt missään. Tuttuni "pyydysti" yhden kissoista minulle kun olin kissan hankkimista jo miettinyt. Aluksi pentu uuteen ympäristöön tullessaan oli arka, sähisi kun sitä lähestyi ja vältteli ihmisiä, mutta jo samana päivänä antoi lopulta silittää ja söi hyvin. Nyt pentu ollut jo 4 päivää luonani ja huomattavasti kesyyntynyt. Tulee luokse puskee ja kehrää. On oppinut ihme ja kumma, päivän sisällä käyttämään hiekkalaatikkoa. ensin se teki kakan petiinsä, siivosin sen mutta siirsin pökäleen hiekkalaatikkoon ja sinne se jatkossa on tehnyt. Ei edes uskoisi että luonnossa on kasvanut. Kissa on pirteä ja leikkisä ja eläinlääkärikin totesi terveeksi, ja tyttö on kyseessä.
Paljonko nartun sterilointi maksaa? Haittaako jos kissanpentu saa aikuisen kissan kuivamuonaa välillä?
puolivilli kissanpentu
kisuliii
1
172
Vastaukset
Onnea hyvästä valinnasta, on taas yksi kissa hoidettuna ja turvassa eikä villiintymässä.
Ei pieni määrä aikuisten ruokaa haittaa, onpahan valmiiksi tottunut kun alat lisätä aikuisen ruokaa kissan kasvaessa.
Kissojen sterilointi voi maksaa kissaklinikalla lähes 200 euroa, jossain pienellä, yhden eläinlääkärin vastaanotolla voi päästä puolet halvemmalla; kannattaa kysyä hintoja lähimmiltä eläinlääkäreiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516640- 765955
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054978Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273675- 2063236
- 413055
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243004mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132879- 1561671
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3521629