kaniinimäyräkoiran paino

Paljonko teidän kaniinimäyräkoira painaa?
Meillä 4,5kk ikäinen mäyräkoira uros jonka emä kääpiömäyräkoira ja isä kaniinimäyräkoira. Oma koiramme painaa tällä hetkellä 3kg. Olen kovasti huolissani koiran pienestä koosta ja painosta. Onko paino normaali tuon ikäiselle jos koira jäämässä kaniinimäyräkoiran mittoihin?! Aiempaa kokemusta itsellä vain puhtaista kääpiömäyräkoirista ja niiden paino ollut kyllä tuossa iässä huomattavasti enemmän.
47095
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

meillä sama yhdistelmä.On muuten puhdas mäyräkoira!
meidän jäi kaniiniksi (mitattiin näyttelyssä ja siirrettiin kaniini luokkaan) ja painaa nyt 3 vuotiaana noin 3,5 kg

Äänestä
  • Sama täällä painoa on n.4kg

Äänestä

Minulla on pieni kääpiömäyräkoira joka ainoastaan painaa 2,5 kg. 5 vuotias naaras. Saimme sen ottokoirana vuosi sitten. Ei ole alipainoinen vain oikein hyvässä kunnossa.
Emme ole käyneet näyttelyissä hänen kanssa muuten varmasti siirrettäisiin kaniini luokaan.

Äänestä

Mun kaniinimäyräkoira narttu 2v painaa 4kg

Äänestä

Kommentoi aloitusta

raro kirjoitti:

Paljonko teidän kaniinimäyräkoira painaa?
Meillä 4,5kk ikäinen mäyräkoira uros jonka emä kääpiömäyräkoira ja isä kaniinimäyräkoira. Oma koiramme painaa tällä hetkellä 3kg. Olen kovasti huolissani koiran pienestä koosta ja painosta. Onko paino normaali tuon ikäiselle jos koira jäämässä kaniinimäyräkoiran mittoihin?! Aiempaa kokemusta itsellä vain puhtaista kääpiömäyräkoirista ja niiden paino ollut kyllä tuossa iässä huomattavasti enemmän.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu