Oon ostamassa uutta konetta.Vanhassa koneessa on Windows Xp Home Edition - käyttöjärjestelmänä. Täytyykö uuteen koneeseen ostaa uusi käyttöjärjestelmä vai saako vanhan asennettua uuteen koneeseen. Ei viittis turhaan maksaa 100 euroo...
Uusi käyttöjärjestelmä
2
363
Vastaukset
- riippuu
Niin yleensä uuden koneen mukana tulee windows xp käyttis jos ostaa valmiin paketin jos taas ostaa klooni koneen johon kaikki pitää asentaa itse niin kaippa sulla on olemassa xp:n asennus romppu jossakin jos kerran sellainen sulla jo on olemassa? tuliko se romppu edellisen koneen oston yhteydessä mukaan?? sen voit asentaa uuteen koneeseeen huoletta. Sitten vaan se pitää rekisteröidä ja alkaa ladata servi pack-2 sieltä update osastolta jotta softa on ajan tasalla. Onhan se edellinenkin windows sulle reksiteröity jo kerran samaa softaa vaan koneeseen
- Art
Ilman muuuta voi asentaa uuteen koneeseen. jos tulee ongelmia rekistöröinnin suhteen niin soita microsoftille niin saat uuden avaimen aktivointiin tämä edellyttää tietysti sitä että sinulla on vänhä CD-avain jossain tallella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862